Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Jeg tog lige en ÆL test og som i kan se en meget meget utydelig streg nr. 2.. Den plejer virkelig ikke at være så utydelig på dag 15-16 stykker i min cyklus.. Jeg undre mig :/ gad vide om der er noget galt i min krop..! Kan ikke helt finde ud af det hormon show!!

Sådan ser mine også ud... Tror aldrig jeg havde en så svag teststreg før kkostomlægning.

Del dette indlæg

De er fra mellem 32-36 dage.. Så ved godt den ikke burde være positiv nu, men har PCO så derfor har jeg som regel forhøjet LH niveau og plejer altid at kunne få en noget mere tydelig streg to frem selv efter ÆL og lang tid før ÆL.. Så det er det som undre mig meget her :/

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har helt sikkert ÆL-udflåd og det begyndte i går aftes, så jeg er ret overbevist om der nok skal komme en ÆL :)

Spørgsmålet er så hvornår og om det skal lykkes mig at fange den på en test. Jeg har taget to i dag kl 16 og 22 med meget svage streger. Ville gerne tage to i morgen også, men jeg er bange for at løbe tør for hurtigt. Jeg har 4 tilbage og de nye kommer tidligst på fredag :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan ser mine også ud... Tror aldrig jeg havde en så svag teststreg før kkostomlægning.

Nej har godt nok heller aldrig prøvet at den har været så svag før og den der er nok læst efter 4 min.. Der gik meget lang tid før man overhovedet kunne ane noget.. Ved ikke om det evt er metforminen som gør noget ved det.. Samt ændret kost.. Men håber da det er et godt tegn og ikke et tegn på at ÆL helt udebliver..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har helt sikkert ÆL-udflåd og det begyndte i går aftes, så jeg er ret overbevist om der nok skal komme en ÆL :)

Spørgsmålet er så hvornår og om det skal lykkes mig at fange den på en test. Jeg har taget to i dag kl 16 og 22 med meget svage streger. Ville gerne tage to i morgen også, men jeg er bange for at løbe tør for hurtigt. Jeg har 4 tilbage og de nye kommer tidligst på fredag :unsure

Uhhh det er altså spænende Susanne :) haha ja så er det sku med og gemme på dem, men svært når testene kan ændre sig så hurtigt at man kan blive nød til og teste to gange på en dag..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal jeg sende nogle til dig? Jeg har stadig en del :)

Din krop er heller ikke fucked :kiss Jeg er slet ikke i tvivl om, at du har ÆL under opsejling :kram2 :bd Bliver spændende hvornår :bd

Også må I jo i gang ;) :D :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal jeg sende nogle til dig? Jeg har stadig en del :)

Din krop er heller ikke fucked :kiss Jeg er slet ikke i tvivl om, at du har ÆL under opsejling :kram2 :bd Bliver spændende hvornår :bd

Også må I jo i gang ;) :D :bd

Uh, hvis du kan sende dem i dag, så jeg har dem i morgen, så må du rigtig gerne! Bare 2-3 stykker og jeg vil gerne betale for dem!!

Jeg ved ikke hvorfor det er så vigtigt for mig, at finde den ÆL på en test - jeg er jo egentlig ikke i tvivl om, at den er der. Det ville være så meget nemmere, hvis jeg bare kunne lade det gå sin gang <_< :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh, hvis du kan sende dem i dag, så jeg har dem i morgen, så må du rigtig gerne! Bare 2-3 stykker og jeg vil gerne betale for dem!!

Jeg ved ikke hvorfor det er så vigtigt for mig, at finde den ÆL på en test - jeg er jo egentlig ikke i tvivl om, at den er der. Det ville være så meget nemmere, hvis jeg bare kunne lade det gå sin gang <_< :(

Mon det er for at få bekræftet at du virkelig har ret mht. ÆL? Med en ÆL test får man jo syn for sagen :)

:bd :bd :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså, man kan jo også købe dem i supermarkederne :) Jovist lidt dyrere, men jeg tænker ikke der er meget sparet hvis du skal betale for porto?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså, man kan jo også købe dem i supermarkederne :) Jovist lidt dyrere, men jeg tænker ikke der er meget sparet hvis du skal betale for porto?

De kan da gå i et alm. brev, stort set. Et brev koster 9 kr. at sende og en ÆL-test i en butik koster 25 kr. mod maks 10 kr. på nettet ;)

Anyway - nu virker det som om mit udflåd er på vej til 'efter-ÆL'-mode og det fatter jeg HAT af, men hvis det er sandt, så får jeg jo ikke brug for flere ÆL-test foreløbig :(

I så fald har jeg haft ÆL på dag 8 eller 9 og har ikke fanget det med en af de 3 tests jeg tog dag 8 kl. 19 (den første i denne cyklus) og dag 9 kl. 16 og 22. Og ÆL-udflåd startede først dag 8 om aftenen, så jeg tror sgu ikke rigtig på det. Eneste mulighed er ÆL dag 9 først på dagen, men det ville sgu alligevel være tidligt!

RØV! :numse

Del dette indlæg

Annonce ♥

Undskyld jeg ikke har svaret, har ikke kunne komme på nettet via mobilen :( Og nu sidder jeg så strandet i bilen pga. Uheld foran! Jeg ville sagtens kunne have sendt dem, men nu ved jeg ikke om jeg når hjem til det.. Send lige en PB med adresse, så forsøger jeg :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

De kan da gå i et alm. brev, stort set. Et brev koster 9 kr. at sende og en ÆL-test i en butik koster 25 kr. mod maks 10 kr. på nettet ;)

Anyway - nu virker det som om mit udflåd er på vej til 'efter-ÆL'-mode og det fatter jeg HAT af, men hvis det er sandt, så får jeg jo ikke brug for flere ÆL-test foreløbig :(

I så fald har jeg haft ÆL på dag 8 eller 9 og har ikke fanget det med en af de 3 tests jeg tog dag 8 kl. 19 (den første i denne cyklus) og dag 9 kl. 16 og 22. Og ÆL-udflåd startede først dag 8 om aftenen, så jeg tror sgu ikke rigtig på det. Eneste mulighed er ÆL dag 9 først på dagen, men det ville sgu alligevel være tidligt!

RØV! :numse

Den krop.. Er du sikker på, at udflådet ikke snyder? Det ville godt nok være tidligt med ÆL på dag 8/9 :huh

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for :bd piger, vi har gjort noget arbejde - såå vi se, om ikke vi får sneget en ekstra gang ind, når jeg engang kommer hjem <_< Lorte sne!!

Jeg tog en ÆL-test i morges, den var positiv, men slet ikke så positiv som i går aftes, så jeg tror ÆL kommer i dag :yay Jeg er så spændt på, om jeg nu kan blive klogere på, om den spændte og oppustede fornemmelse jeg har fået hver måned er = ÆL eller efter ÆL..

Jeg håber, at det ender med en lille oktober bebs, men ved jo også, at det er er stort puslespil.. Men det ville da være den bedste fødselsdagsgave til manden :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

På den ene side føler jeg mig slet ikke gravid og på den anden side så håber jeg bare det babyklister har hjulpet og jeg får en positiv test...det er 2 uger siden æl sprøjte så i morgen og 4 dage frem kan mens dukke op...så ja er lidt splittet i denne runde...indtil videre ingen tegn på noget....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den krop.. Er du sikker på, at udflådet ikke snyder? Det ville godt nok være tidligt med ÆL på dag 8/9 :huh

I princippet kunne ÆL godt kommet tidligt, men jeg tror ikke, den har været der, når det ikke er fanget med ÆL-test. Det er som regel et døgns tid, jeg kan teste positivt, i hvert fald...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må lige høre om der er andre som bruger app'en womanlog? Mener jeg har hørt om den her inde fra.

Jeg har lige installeret den og indtastet min første mens dag så langt tilbage jeg lige havde det i kalenderen, det blev til 9 mdr, og pludselig har jeg et fantastisk overblik over frugtbare dage og fremtidig forventet mens. Jeg var faktisk ikke helt bevidst om at jeg er så regelmæssig på 27 dage som det ser ud med få undtagelser, jeg havde egentlig bare en fornemmelse af at det var sådan ca 4 uger. Fedt. Nå men det er jo desværre ikke fordi jeg prøver at blive gravid :rolleyes

I øvrigt er min familie da bare fuldstændig uhæmmet på det område. Flere spørger lige ud om vi skal ha flere :D hva faen siger man når det ikke helt er besluttet. Jeg endte med at sige "JA da, helst trillinger" med et stort grin.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må lige høre om der er andre som bruger app'en womanlog? Mener jeg har hørt om den her inde fra.

Jeg har lige installeret den og indtastet min første mens dag så langt tilbage jeg lige havde det i kalenderen, det blev til 9 mdr, og pludselig har jeg et fantastisk overblik over frugtbare dage og fremtidig forventet mens. Jeg var faktisk ikke helt bevidst om at jeg er så regelmæssig på 27 dage som det ser ud med få undtagelser, jeg havde egentlig bare en fornemmelse af at det var sådan ca 4 uger. Fedt. Nå men det er jo desværre ikke fordi jeg prøver at blive gravid :rolleyes

I øvrigt er min familie da bare fuldstændig uhæmmet på det område. Flere spørger lige ud om vi skal ha flere :D hva faen siger man når det ikke helt er besluttet. Jeg endte med at sige "JA da, helst trillinger" med et stort grin.

Jeg har den der hedder min kalender, men tror at det er den samme som womanlog :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min hedder iPregnant (iP free), men den lyder til at kunne det samme. Er rigtig glad for den, jeg havde nemlig heller ikke et overblik før.. (At min cyklus så er noget mere uregelmæssig end jeg havde troet er så en anden sag <_<)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige hentet den ;) Super at den kan tælle perioder og den slags. Giver fint overblik, så satser stærkt på den er fuldstændig tunet ind på min krop, så jeg står med to II ultimo februar!

:lol til din kommentar til den frimodige familie.

Jeg blev så indirekte spurgt af en pædagog i vs i dag, fordi der er lussingesyge :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min hedder iPregnant (iP free), men den lyder til at kunne det samme. Er rigtig glad for den, jeg havde nemlig heller ikke et overblik før.. (At min cyklus så er noget mere uregelmæssig end jeg havde troet er så en anden sag <_<)

Jeg har også iPeriod og er rigtig glad for den. Jeg har den fulde version, og har den på iPad, telefon og computer :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også rigtig glad for min kalender... Gennem den kan jeg konstatere, at jeg ikke har haft to ens cykluslængder siden i sommers <_< den har ligget på 18-30 dage

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også min kalender, den er genial :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har womanlog og fint tilfreds...

Del dette indlæg

Annonce ♥

På min gamle telefon havde jeg min kalender, men kunne ikke finde den da jeg fik ny, så det blev womenlog. Er godt nok træt af reklamerne, så overvejer at skifte tilbage!

Men ja giver fint overblik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Undskyld jeg ikke har svaret, har ikke kunne komme på nettet via mobilen :( Og nu sidder jeg så strandet i bilen pga. Uheld foran! Jeg ville sagtens kunne have sendt dem, men nu ved jeg ikke om jeg når hjem til det.. Send lige en PB med adresse, så forsøger jeg :)

Og jeg glemte min telefon da jeg tog til arrangement i aftes - jeg tror, jvf. nedenstående, bare at jeg venter på dem jeg har købt på eBay. Men tak for tilbuddet - du er sød :kiss

Det har endnu ikke snydt mig. Jeg har ALDRIG haft det rigtige udflåd før, uden at have haft ÆL. Det er helt væk nu og er ligesom efter ÆL.

Faktisk fik jeg mens om aftenen på dag 22 i den første cyklus efter jeg smed pillerne i slutningen af november, så der har ÆL også ligget på dag 8-10 og i sidste cyklus lå den på dag 12, og der var jeg temmelig syg de første 3-4 dage af cyklus og det giver derfor mening, hvis det hele er blevet lidt forsinket. Alt i alt er det altså ikke helt utænkeligt, hvis man kigger på de to cyklusser jeg har haft (at jeg så har PCO og det derfor er ret crazy, er så en anden sag ;))

Jeg får jo snart svar, for hvis der har været ÆL dag 8-9, så skal min temperatur gerne være steget i dag (dag 11). Jeg har ikke taget den 'rigtigt' siden dag 9 om aftenen, så jeg ved det ikke endnu. Det bliver da lidt spændende at tage den i eftermiddag/aften :unsure

Hvis den ikke er steget, så giver jeg op <_<

Vi har sexet på dag 6 og 8, så det er fint med mig, hvis ÆL har været der på dag 8-9 :whistling

I princippet kunne ÆL godt kommet tidligt, men jeg tror ikke, den har været der, når det ikke er fanget med ÆL-test. Det er som regel et døgns tid, jeg kan teste positivt, i hvert fald...

Der findes nogen der aldrig kan få en positiv ÆL-test - også selvom de HAR ÆL. Det har meget at gøre med LH-niveauet - hvis det generelt er meget lavt, skal det jo ikke stige så meget, før bevægelsen er stor nok. Giver det mening :unsure

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER