Besvaret January 13, 2014 Jeg har bestilt en ny tid til 27. januar - der er jeg enten ca. på CD 11 i ny cyklus eller 7+2 :rolleyes Må ringe og afbestille den anden i morgen tidlig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Jeg glæder mig til at høre hvad Dronninglund har at sige når jeg skal derop på torsdag. Håber det er slut med næsespray så, for den er jeg ikke helt fan af ;) Altså den er ikke slem, den smager bare ikke godt hvis man får sniffet for langt ind ;) Vil langt hellere stikke mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Jeg har bestilt en ny tid til 27. januar - der er jeg enten ca. på CD 11 i ny cyklus eller 7+2 :rolleyes Må ringe og afbestille den anden i morgen tidlig.God plan :) Det er virkelig spændende.. Er spændt på en Update fra dig i morgen ;) :D :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Jeg glæder mig til at høre hvad Dronninglund har at sige når jeg skal derop på torsdag. Håber det er slut med næsespray så, for den er jeg ikke helt fan af ;) Altså den er ikke slem, den smager bare ikke godt hvis man får sniffet for langt ind ;) Vil langt hellere stikke mig :)Det bliver spændende :) Er spændt på at høre om det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 God plan :) Det er virkelig spændende.. Er spændt på en Update fra dig i morgen ;) :D :bd Haha - jeg HAR faktisk planer om at prøve om jeg kan få testet i morgen alligevel, men nu ser vi lige hvordan det passer med Anna ;) Jeg gør mig dog ingen forhåbninger om noget som helst - jeg tror ikke jeg er sådan en der kan teste positivt så tidligt, selvom der rent faktisk skulle være noget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Nej. Det er testen for livmoderhalskræft og/eller celleforandringer i livmoderhalsen. Den man får tilbudt hvert 3. år. Undskyld - jeg rodede også rundt i det. Men har heller ikk sovet for godt i nat - vågnet hver time. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Tak :) er det noget man skal testes for jævnligt? Klamydia-test ska man oftest ha i forbindelse med start af fertilitetsbehandling. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Nej, det kan man ikke. Det er deri mit problem (måske) ligger ;) Når du ikke er længere henne, så sku der vist ikke ske så meget ved at få den smear. Hvis du vel og mærke er gravid. Har lige læst om en der fik den i uge 16. Men din læge må vide noget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Det bliver spændende :) Er spændt på at høre om det :) Jeg er også rimelig spændt ;) Det er pludselig helt nyt (og spændende) det hele. Det kan kun gå godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Undskyld - jeg rodede også rundt i det. Men har heller ikk sovet for godt i nat - vågnet hver time. :kram2 Når du ikke er længere henne, så sku der vist ikke ske så meget ved at få den smear. Hvis du vel og mærke er gravid. Har lige læst om en der fik den i uge 16. Men din læge må vide noget. Jeg spørger hvad hun synes, når jeg ringer i morgen tidlig! Jeg er også rimelig spændt ;) Det er pludselig helt nyt (og spændende) det hele. Det kan kun gå godt :) Lige præcis! ;) :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Jeg er altså også lidt spændt på hvad du tester dig frem til her en af dagene Susanne. Hvor er det vildt hvis i selv kan denne gang! :o :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Jeg er altså også lidt spændt på hvad du tester dig frem til her en af dagene Susanne. Hvor er det vildt hvis i selv kan denne gang! :o :yayOh trust me - me too! :oDet ville være alt for crazy! I så fald er jeg LCHF-pige for livet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Oh trust me - me too! :o Det ville være alt for crazy! I så fald er jeg LCHF-pige for livet ;) Så kunne jeg også godt overveje at hoppe på bølgen! Selvom jeg virkelig er dårlig til de dersens kostomlægninger :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Oh trust me - me too! :o Det ville være alt for crazy! I så fald er jeg LCHF-pige for livet ;) Jeg er altså også meget spændt på en Update her til morgen....!!! :yay :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Jeg er altså også meget spændt på en Update her til morgen....!!! :yay :bd:ditto :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Bragende negativ <_< Men mine bryster er vokset igen. Jeg må indrømme, at min mavefornemmelse stadig tror på det :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Bragende negativ <_< Men mine bryster er vokset igen. Jeg må indrømme, at min mavefornemmelse stadig tror på det :rolleyes Jeg tror også på det, for jer :D :bd Der er bare et eller andet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Hvor er det spændende Susanne. Håber du kan teste positiv om et par dage :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Bragende negativ <_< Men mine bryster er vokset igen. Jeg må indrømme, at min mavefornemmelse stadig tror på det :rolleyes Øv :( Men dejligt du ikke har mistet håbet. :) Hvis din mens kommer når du forventer den, så er du stadig ok positiv ikke? Altså forstået på den måde at din cyklus er som du gerne vil have den = håb for næste måned? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Jeg tror også på det, for jer :D :bd Der er bare et eller andet :D Præcis! Jeg er sikker på, at der er 'et eller andet' - spørgsmålet er om det bliver hængende ;) Hvor er det spændende Susanne. Håber du kan teste positiv om et par dage :goodluck Tak! :kiss Øv :( Men dejligt du ikke har mistet håbet. :) Hvis din mens kommer når du forventer den, så er du stadig ok positiv ikke? Altså forstået på den måde at din cyklus er som du gerne vil have den = håb for næste måned? Jo. Nu har jeg det godt nok sådan, at jeg har troet så meget på der er noget, at jeg blive lidt skuffet, men i det store billede er jeg helt tilfreds. Jeg kan se fordele i at vente også og det er bare en sejr, at det virker som om min krop kan noget selv. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Det spænder stadig. Og som sagt var mine bryster blevet fastere igen i går aftes (Søren var slet ikke i tvivl ;)) og endnu mere her til morgen. Jeg har igen mere og vådere udflåd - det er hvidt og tykt. Jeg har snakket med lægen og i samråd med hende afbestilt min tid i dag og holder fast ved min tid d. 27/1. Mine svigerforældre kommer i weekenden, så min oprindelig plan om evt. først at teste lørdag er hermed aflyst. Så det må blive torsdag eller fredag. Det pudsige er, at da jeg testede positivt med Anna, var vi HOS mine svigerforældre, så de var de første der fik det af vide dengang, kun nogen timer efter vi selv vidste det. Hvis jeg er gravid nu, bliver det jo så det samme igen - det skal siges face-to-face og da de bor så langt væk, så er der ingen idé i at vente. Det er da lidt spøjst! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 3+3 og så var der fandme frisk blod på papiret :( Mine bryster er stadig faste, det føles ikke mensagtigt og min temperatur var aldeles ikke faldet for bare 15 timer siden. Jeg forstår det ikke :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 3+3 og så var der fandme frisk blod på papiret :( Mine bryster er stadig faste, det føles ikke mensagtigt og min temperatur var aldeles ikke faldet for bare 15 timer siden. Jeg forstår det ikke :( Måske det ikke fortsætter :kram2 Jeg synes ofte man hører om småblødninger i starten af en graviditet - det er jo ikke sikkert der kommer mere. Hvornår forventer du (ikke) mens? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Måske det ikke fortsætter :kram2 Jeg synes ofte man hører om småblødninger i starten af en graviditet - det er jo ikke sikkert der kommer mere. Hvornår forventer du (ikke) mens?Tja, der 'plejer' vist kun at gå 12-13 dage mellem ÆL og mens, så torsdag eller fredag. Lige nu er jeg bare virkelig ked af det. Jeg troede på det :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Tja, der 'plejer' vist kun at gå 12-13 dage mellem ÆL og mens, så torsdag eller fredag. Lige nu er jeg bare virkelig ked af det. Jeg troede på det :( Åh stakkels Sus, det er så hårdt at være i den "prøvefase" :kram2 Man tolker og tolker og tolker! Og jeg forstår i hvert fald godt, at du har troet på det - jeg har også troet på det for dig alt efter dine symptomer at se. Nå, men alt håb er jo på ingen måde ude. Men jeg forstår godt, at du bliver ked og ærgerlig. Du må vist "bare" (Altså, jeg ved godt, at der ikke er noget "bare" over det her), se hvordan det hele udspiller sig :kram2 :kiss håber håber håååber for dig - om ikke nu, så så snart som muligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites