Besvaret January 4, 2014 Blod på dag 26 :unsure Håber det bliver til mere i morgen så vi forhåbentlig skal på klinikken mandag (kryds fingre for de kan gi mig en tid mandag) :goodluck :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2014 Status dag 12: Jeg blev så demotiveret i går, at jeg i dag har nægtet at tage en ÆL-test og heller ikke har tjekket udflåd siden i morges. Det gjorde jeg så lige nu, og nu er der 110% sikkert ÆL-slim - de andre dage har jeg kunne strække det 2-3 cm - i dag er det helt tydeligt æggehvide-konsisten (undskyld detaljerne :D) og jeg kan strække det helt op til ca. 10cm :yay Og det er altså 2 døgn siden vi sexede og i morges synes jeg ikke der var noget ÆL-udflåd, så det er IKKE Søren :D Jeg fortryder nu, at jeg ikke tog en ÆL-test i eftermiddag :prik Så jeg må nok hellere gøre det næste gang jeg skal tisse :P Jeg er glad, for selvom jeg ikke får en positiv ÆL-test, så er jeg nu ret sikker på, at jeg ER ved at lave en ÆL (på omkring dag 14 og HELT SELV! :glad) Imponerende så detaljeret du kan være om din krop og dens sekreter :D :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2014 Imponerende så detaljeret du kan være om din krop og dens sekreter :D :o :D :D :D (det må man godt i den her tråd - den er ikke for sarte sjæle og det er på eget ansvar at læse i den! :P) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2014 :D :D :D (det må man godt i den her tråd - den er ikke for sarte sjæle og det er på eget ansvar at læse i den! :P) Mangler en: synes godt om knap... ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2014 :D :D :D (det må man godt i den her tråd - den er ikke for sarte sjæle og det er på eget ansvar at læse i den! :P) :lol :lol :lol Enig iøvrigt! (og flot beskrevet ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2014 Blod på dag 26 :unsure Håber det bliver til mere i morgen så vi forhåbentlig skal på klinikken mandag (kryds fingre for de kan gi mig en tid mandag) Krydser! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2014 Status dag 12: Jeg blev så demotiveret i går, at jeg i dag har nægtet at tage en ÆL-test og heller ikke har tjekket udflåd siden i morges. Det gjorde jeg så lige nu, og nu er der 110% sikkert ÆL-slim - de andre dage har jeg kunne strække det 2-3 cm - i dag er det helt tydeligt æggehvide-konsisten (undskyld detaljerne :D) og jeg kan strække det helt op til ca. 10cm :yay Og det er altså 2 døgn siden vi sexede og i morges synes jeg ikke der var noget ÆL-udflåd, så det er IKKE Søren :D Jeg fortryder nu, at jeg ikke tog en ÆL-test i eftermiddag :prik Så jeg må nok hellere gøre det næste gang jeg skal tisse :P Jeg er glad, for selvom jeg ikke får en positiv ÆL-test, så er jeg nu ret sikker på, at jeg ER ved at lave en ÆL (på omkring dag 14 og HELT SELV! :glad) :yay :glad :bd :goodluck og god fornøjelse :hump Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2014 Mine bryster er ømme og tunge, så mon ikke der kommer mens i løbet af en uges tid? Det plejer at være gode tegn på mens i hvert fald. Det må gerne vente til mandag efter kl 9.15, for der skal jeg have lavet celleskrab ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 :D :D :D (det må man godt i den her tråd - den er ikke for sarte sjæle og det er på eget ansvar at læse i den! :P) Jeg er nu heller ikke sart ;) Jeg synes bare, det er imponerende så meget du kender og analyserer din krop - der er jeg langt fra :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 Ikke at jeg forventer selv at kunne lave en :gravid - men er der flere med testdag i den kommende uge? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 Ikke at jeg forventer selv at kunne lave en :gravid - men er der flere med testdag i den kommende uge? :) I wish! :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 Ikke at jeg forventer selv at kunne lave en :gravid - men er der flere med testdag i den kommende uge? :) Ja, mig :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 Ja, mig :goodluckDamn manglende multiquote ;) Skal vi lave et lille hold?? Også dig Susanne :) Jeg wisher (:P) lige så meget ;) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 Ikke at jeg forventer selv at kunne lave en :gravid - men er der flere med testdag i den kommende uge? :) Jeg har i princippet i morgen, men jeg har snydetestet i dag og den var negativ, og jeg synes, jeg kan mærke, at mens er på vej :( Pøj pøj :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 Jeg har i princippet i morgen, men jeg har snydetestet i dag og den var negativ, og jeg synes, jeg kan mærke, at mens er på vej :( Pøj pøj :bdØv :kram2 Det må da også snart være jeres tur :bd :bd Overvejer om vi skal lave et hold, som sagt, så forventer jeg intet selv, vi har slet ikke være så aktive, men udfra en ÆL-test jeg tog, ganske vist for sent, men den gav alligevel et billede af, at min app og elefantino havde ret, så ÆL har været der omkring den 27.-28, hvor vi også fik hygget, så derfor kan man da håbe :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 Øv :kram2 Det må da også snart være jeres tur :bd :bd Overvejer om vi skal lave et hold, som sagt, så forventer jeg intet selv, vi har slet ikke være så aktive, men udfra en ÆL-test jeg tog, ganske vist for sent, men den gav alligevel et billede af, at min app og elefantino havde ret, så ÆL har været der omkring den 27.-28, hvor vi også fik hygget, så derfor kan man da håbe :rolleyes Jo tak, det kunne være dejligt. Det er også kun blevet til én tur her. Jeg tror ikke, den er der, men man ved jo aldrig. Én gang KAN jo være nok ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 Mens slutter i morgen og jeg kan ringe til gyn igen...ventetid sucks... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 Damn manglende multiquote ;) Skal vi lave et lille hold?? Også dig Susanne :) Jeg wisher ( :P) lige så meget ;) :D Det er der vist ikke meget mening i, eftersom jeg aller tidligst har haft ÆL i går :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 Det er der vist ikke meget mening i, eftersom jeg aller tidligst har haft ÆL i går :P:D jeg sad Også og tænkte, at der da var noget jeg var bagefter med, hvis det var nu :D Men derfor om en 14 dages tid :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 Er der andre end mig som har prøvet og have stærke mens smerter en uge inden forventet mens?? Forventer først mens lørdag i næste uge, men har kraftige mens smerter og kramper i dag :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 Slet ingen der ved noget?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 Er der andre end mig som har prøvet og have stærke mens smerter en uge inden forventet mens?? Forventer først mens lørdag i næste uge, men har kraftige mens smerter og kramper i dag :( Nu vil jeg ikke give dig falske forhåbninger, men da jeg var gravid med Lise havde jeg stærke smerter ugen op til at jeg forventede min mens. Det viste sig jo så ikke at være mens smerter, men derimod ligamentsmerter (går jeg ud fra), da mens jo så aldrig kom og det viste sig at jeg var gravid! Håber da at det er det samme for dig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 Damn manglende multiquote ;) Skal vi lave et lille hold?? Også dig Susanne :) Jeg wisher ( :P) lige så meget ;) :D Jeg skal teste tirsdag og igen torsdag (længden på min cyklus svinger lidt, så jeg er lidt i tvivl hvornår det er). Aner ikke hvornår jeg havde ÆL, men vi sørgede for at sexe hver eller hver anden dag hele julen igennem :bunny så vi burde have ramt den! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 Jeg skal teste tirsdag og igen torsdag (længden på min cyklus svinger lidt, så jeg er lidt i tvivl hvornår det er). Aner ikke hvornår jeg havde ÆL, men vi sørgede for at sexe hver eller hver anden dag hele julen igennem :bunny så vi burde have ramt den!Der burde da være gode odds så :bd :bd Jeg har sidst på ugen, min cyklus svinger mellem 26-27 dage, så jeg har helgarderet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 ÆL-test i dag kl. 14:30 negativ. Temperatur stadig ikke steget. Stadig ÆL-udflåd her for en time siden. Enten så er min krop HELT fucked up eller også er min fertile periode fordoblet :rolleyes Jeg ved desværre godt, hvad jeg tror mest på :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites