Besvaret December 30, 2013 Totalt sjovt, vi er begyndt at snakke om nr. 2 og så spørger j, Simon om han helst vil have en lillebror eller en lillesøster, hvor til knægten svarer syltetøj, nøj det var svært at holde masken... Men det endte da med at j måtte gå ud og smøre en syltetøjsmad, for nu havde Simon jo bedt om den. Hvor skønt! :D Godt han har prioriteterne i orden. Og i øvrigt kan pålæg altså også vise sig at blive en mangelvare, hvis man har en sulten bror, så måske var han bare fremadsynet :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2013 Venter stadig på mens...og er godt og grundigt træt af det pt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2013 Er godt nok spændt skal til lægen i dag min mens er 17dage forsinket... Bliver sindssyg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2013 Har de sidste to nætter drømt om babyer. Begge gange drenge! Nu vil jeg gerne snart ha en positivtest! Og en stor mave! Og en baby eller to! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2013 Er godt nok spændt skal til lægen i dag min mens er 17dage forsinket... Bliver sindssyg Tror du ikke bare du har sprunget en mens over? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2013 Har købt 5 graviditetsteste i dag og har big time lyst til at teste! Jeg tror dog ikke så meget på det som jeg gjorde for et par dage siden - har ikke haft nogle symptomer siden :( Men vil gerne have vished! Og vil MEGET gerne se to streger!! Jeg har lavet en TiaK :prik (læs: nu glemte jeg IGEN at teste med morgenurin!) Jeg havde ellers bestemt mig for at teste i dag, men jeg er åbenbart så meget vanemenneske at jeg først begynder at tænke EFTER jeg har tisset! <_< Jeg tror jeg i aften ligger testen frem, så jeg ikke kan undgå at se den i morgen tidlig! :D For jeg VIL have vished inden i morgen aften. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2013 Tror du ikke bare du har sprunget en mens over?Aner det ikke har ikke prøvet det før og lægen ville se mig da det var så forsinket. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2013 Han tog kun en g-test som jeg jo vidste var negativ men var der ikke sket noget inden 4 uger skulle jeg komme igen eller hvis jeg fik yderligere smerter i underlivet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2013 Jeg har et hav af tests hjemme! Men vil vente nogle dage endnu !! Håber jeg kan holde det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2013 Han tog kun en g-test som jeg jo vidste var negativ men var der ikke sket noget inden 4 uger skulle jeg komme igen eller hvis jeg fik yderligere smerter i underlivet. Puha det er en lang traver. Håber bare din krop har misset en omgang mens. Hvornår skal du have igen, hvis du lader som om du fik sidst? Så kan du holde lidt øje, tænker jeg :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2013 Puha det er en lang traver. Håber bare din krop har misset en omgang mens. Hvornår skal du have igen, hvis du lader som om du fik sidst? Så kan du holde lidt øje, tænker jeg :blinkDen 12. Januar. Så vi må se... Har bare haft så mange sygdomme i hovedet så det er Ik graviditet der har fyldt hovedet har siddet og googlet alle symptomer jeg har og har haft. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2013 Åh Google er skidt, det er en tivoli for sygdomme. Det er sikkert intet. I så fald er I flere herinde der skulle have det samme. Så må du se omkring den 12. Håber ikk min kommer den 15. Kunne være du har Æl nu omkring alligevel. Har du testet for det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2013 Åh Google er skidt, det er en tivoli for sygdomme. Det er sikkert intet. I så fald er I flere herinde der skulle have det samme. Så må du se omkring den 12. Håber ikk min kommer den 15. Kunne være du har Æl nu omkring alligevel. Har du testet for det? Ja Google burde ikke findes på det punkt. Vil hellere have positiv test end mens.. Hehe. Har overvejet at tage en æltest om lidt faktisk selvom jeg plejer at kunne mærke den.... Meeeen nu er plejer jo pænt død Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2013 Negativ test :( Men har det ok med det, nu SKAL januar bare vise en positiv test!! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2013 Negativ test :( Men har det ok med det, nu SKAL januar bare vise en positiv test!! :):kram Det kan vel reelt stadig være for tidligt, kan det ikke? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2013 Negativ test og ingen mens her til morgen...dag 17 efter æl...øv øv...ik lig måden at slutte året! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2013 Negativ test og ingen mens her til morgen...dag 17 efter æl...øv øv...ik lig måden at slutte året! :kram2 not fair! Håber der venter jer noget godt lige om hjørnet i 2014 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2013 Godt nytår til alle os/jer der venter på positive test. Må 2014 blive et baby år :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2014 Ja Google burde ikke findes på det punkt. Vil hellere have positiv test end mens.. Hehe. Har overvejet at tage en æltest om lidt faktisk selvom jeg plejer at kunne mærke den.... Meeeen nu er plejer jo pænt død Så håber jeg plejer kommer retur i januar, og helst positiv test om tolv dage. Vi fejrede nytår kl tolv i sengen, det må da give gevinst.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2014 :kram Det kan vel reelt stadig være for tidligt, kan det ikke? Jo, det kan det godt, men tror ikke på det. Så der går nok over en uge før jeg begynder at overveje at teste igen. Vil bare gerne have min mens så vi kan komme i gang med en ny periode. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2014 Så håber jeg plejer kommer retur i januar, og helst positiv test om tolv dage. Vi fejrede nytår kl tolv i sengen, det må da give gevinst....Ja det krydser vi da ihvertfald fingre for Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2014 Optakt til mens igår og mens for fulde gardiner idag....godt nytår fra min krop....baaah...men nu er vi igang med et nyt og forhåbentligt bedre år! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2014 Der er blevet hygget heftigt i sengen henover julen herhjemme, så jeg beder til at det giver gevinst og jeg kan teste positiv her i januar :goodluck Vi har ihvertfald gjort vores nu og kan kun vente og se... Også held og lykke til alle jer andre, der stadig mangler at teste! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2014 WTF! :o det er meget tæt på at være et halvt år siden, at jeg stoppede med at amme Maja. Men her i aften kan jeg faktisk klemme lidt mælk ud af brysterne :o kan/kunne I andre der har ammet også det? Ja det kunne jeg i 1 1/2 år efter ammestop. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2014 Er nu på dag 9 og har lige erfaret 100% ÆL-udflåd, da jeg var på toilettet :blink ÆL-testen var negativ... tager lige en igen i morgen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites