Besvaret December 24, 2013 Det var implantationsblødning, du har haft en æl som snød dine teste og om en uge kan du teste positiv for en lillebror - hvis jeg lige må ha lov at lave lidt ønsketænkning :goodluck :goodluck :goodluck Men ih det må være frustrerende lige nu :kram2 håber snart din krop finder ud af hvad den skal og samarbejder lidt om PB2 Haha - hvor er du sød :DVi har kun sexet een gang (på dag 10) denne cyklus pga. overarbejde, Annas fødselsdag og sygdom, så chancen er vist minimal ;) Det føles også ret mens-agtigt i mit underliv, men det er ok. Så sker der da et eller andet derinde :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2013 Øv! Vi har været så smadret ovenpå julehygge, at der slet ikke er blevet til nogen form for sex :( Og jeg tror, at ÆL er der, håber vi kan samle os også bare gøre en lille smule i dag! Hvis ikke trætheden overmander os igen- og M. Ikke er så overstimuleret, at hun skal putte mellem os. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2013 Jeg har helt sikkert gang i en rigtig mens. Så jeg er jo nok startet forfra med dag 1 d. 24/12. Crazy :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2013 Jeg har helt sikkert gang i en rigtig mens. Så jeg er jo nok startet forfra med dag 1 d. 24/12. Crazy :blink Jamen så ved jeg da hvad I skal lave nytårsaften, med sådan en kort cyklus ;) :D :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2013 Åh hvor jeg dog glæder mig til at skulle til lægen i næste uge.. mens er nu 14dage forsinket. Bliver sgu syg af at gå og tænke Hvad det kan være Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2013 Jamen så ved jeg da hvad I skal lave nytårsaften, med sådan en kort cyklus ;) :D :goodluck:D Jeg tror ikke jeg har haft ÆL denne gang, så jeg håber ikke på en gentagelse af cyklus :P Men derfor kan vi da godt øve os nytårsaften :whistling :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Jeg fik mens igår.Ej.. Er I også i gang igen? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Vi tager det stille og rolig;-) Vi vil gerne have et barn mere... :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 :D Jeg tror ikke jeg har haft ÆL denne gang, så jeg håber ikke på en gentagelse af cyklus :P Men derfor kan vi da godt øve os nytårsaften :whistling :bunny Forrige gang var min cyklus også kun 17 dage, tror heller ikke at jeg havde ÆL der. Sidste gang var min cyklus 27 dage... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Jeg tog lige den første ÆL-test i denne omgang PB og den så sådan her ud Så det ser ud til, at ÆL er på trapperne her :) :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Jeg tog lige den første ÆL-test i denne omgang PB og den så sådan her ud Så det ser ud til, at ÆL er på trapperne her :) :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Ingen mens endnu.... Den var ellers forventet i dag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Går og drømmer om, hvordan det bliver at se de to II, når de kommer i denne omgang PB... Tænk hvis vi kan starte det nye år som gravid :O :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Ingen mens endnu.... Den var ellers forventet i dag... :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Går og drømmer om, hvordan det bliver at se de to II, når de kommer i denne omgang PB... Tænk hvis vi kan starte det nye år som gravid :O :loveshower Jeg går også bare og drømmer Big time! Og kan mærke jeg tror lidt på den er der i denne omgang :kuller Så tror jeg bliver slemt skuffet, hvis der ikke er succes :( Vil RIGTIG gerne have et efterårsbarn! :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Ingen mens endnu.... Den var ellers forventet i dag... Håber MEGET for dig den er der i denne omgang! :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Jeg starter på nedregulering i morgen så håber stærkt på en positiv test i februar ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Jeg starter på nedregulering i morgen så håber stærkt på en positiv test i februar ;) Jeg glæder mig til at at følge din nedregulering, håber det giver en positiv test i feb! :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Jeg tog lige den første ÆL-test i denne omgang PB og den så sådan her ud Så det ser ud til, at ÆL er på trapperne her :) :bd :bunny :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Jeg starter på nedregulering i morgen så håber stærkt på en positiv test i februar ;)Jeg glæder mig til at følge med og heppe fra sidelinjen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Jeg går også bare og drømmer Big time! Og kan mærke jeg tror lidt på den er der i denne omgang :kuller Så tror jeg bliver slemt skuffet, hvis der ikke er succes :( Vil RIGTIG gerne have et efterårsbarn! :bdHvornår ved du noget?! :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Hvornår ved du noget?! :whistling Hvis jeg ikke har fået mens d. 31 (hvilket jeg ikke satser på) så tester jeg der, vel vidende at det kan være for tidligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Håber MEGET for dig den er der i denne omgang! :bdTusind tak.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Vil RIGTIG gerne have et efterårsbarn! :bd Også mig!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites