Besvaret December 18, 2013 Vælter mig i fødselsberetninger for tiden... Jeg er efterhånden mega misundelig og synes egentlig også, at vi snart har fortjent en smule medvind. 14 måneder er der gået uden skyggen af positiv test. Det er hårdt og frustrerende, men på den anden side ved vi jo også, at det nok skal ske en dag. :) ... Men derfor kan man jo godt blive vældig utålmodig alligevel! :whistling :rolleyes Jeg læser også den ene fb efter den anden for tiden. Synes også godt det snart må være vores tur! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2013 Nu er der gået præcis 18 døgn siden min mens kom og der er stadig ikke så meget som skyggen af en ÆL. Jeg kan mærke, at jeg bliver virkelig virkelig skuffet, hvis LCHF-kosten absolut ingen forskel gør for min cyklus :( Og for hver dag der går uden fremskridt, "trøstespiser" jeg mere og mere af det jeg ikke må, "for så kan det hele også bare være lige meget"-agtigt. Hvorfor kan jeg da for helvede ikke bare have en kvindekrop der fungerer! ÆV! :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2013 Nu er der gået præcis 18 døgn siden min mens kom og der er stadig ikke så meget som skyggen af en ÆL. Jeg kan mærke, at jeg bliver virkelig virkelig skuffet, hvis LCHF-kosten absolut ingen forskel gør for min cyklus :( Og for hver dag der går uden fremskridt, "trøstespiser" jeg mere og mere af det jeg ikke må, "for så kan det hele også bare være lige meget"-agtigt. Hvorfor kan jeg da for helvede ikke bare have en kvindekrop der fungerer! ÆV! :boo :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2013 Nu er der gået præcis 18 døgn siden min mens kom og der er stadig ikke så meget som skyggen af en ÆL. Jeg kan mærke, at jeg bliver virkelig virkelig skuffet, hvis LCHF-kosten absolut ingen forskel gør for min cyklus :( Og for hver dag der går uden fremskridt, "trøstespiser" jeg mere og mere af det jeg ikke må, "for så kan det hele også bare være lige meget"-agtigt. Hvorfor kan jeg da for helvede ikke bare have en kvindekrop der fungerer! ÆV! :boo :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2013 Nu er der gået præcis 18 døgn siden min mens kom og der er stadig ikke så meget som skyggen af en ÆL. Jeg kan mærke, at jeg bliver virkelig virkelig skuffet, hvis LCHF-kosten absolut ingen forskel gør for min cyklus :( Og for hver dag der går uden fremskridt, "trøstespiser" jeg mere og mere af det jeg ikke må, "for så kan det hele også bare være lige meget"-agtigt. Hvorfor kan jeg da for helvede ikke bare have en kvindekrop der fungerer! ÆV! :boo :kram2: Her er der også frustrationer på tapetet. Det er lige som om at jo mere jeg taber mig jo længere bliver min cyklus og det giver ikke mening :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2013 Så nåede jeg min gulerod :) Har tabt mig de 10 kg der giver mig lov til at ringe til lægen :) Men på en eller anden måde er det lidt angst provokerende for mig men det bliver jo alligevel først i det nye år. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2013 8 dage til jeg starter på nedregulering :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2013 Nu er der gået præcis 18 døgn siden min mens kom og der er stadig ikke så meget som skyggen af en ÆL. Jeg kan mærke, at jeg bliver virkelig virkelig skuffet, hvis LCHF-kosten absolut ingen forskel gør for min cyklus :( Og for hver dag der går uden fremskridt, "trøstespiser" jeg mere og mere af det jeg ikke må, "for så kan det hele også bare være lige meget"-agtigt. Hvorfor kan jeg da for helvede ikke bare have en kvindekrop der fungerer! ÆV! :boo :kram2 Jeg havde også håbet for dig at det havde hjulpet. Men kan det ikke stadig det? Hvis du (nu) har en lang, men stabil cyklus? Eller er jeg helt ved siden af? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2013 :kram2 Jeg havde også håbet for dig at det havde hjulpet. Men kan det ikke stadig det? Hvis du (nu) har en lang, men stabil cyklus? Eller er jeg helt ved siden af? Du er sød :kiss Du har ret - løbet er jo ikke kørt endnu. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal tro, for jeg har ingen anelse om hvordan min cyklus var FØR jeg begyndte på p-piller som 18-årig <_< Jeg ved, at da jeg smed pillerne sidst (efter non-stop brug i 11 år) kom første mens efter 30 dage (men jeg ved ikke om jeg havde en ÆL eller det var en vaneblødning), derefter gik der 1½ måned før der kom en igen og derefter ca. 33 dage (og det var lige op til jeg løb halvmaraton, så jeg løb MEGET den måned) og så kom der ikke flere, før jeg 4 måneder senere fik piller til at lave en. Da jeg fik hormorner, da vi skulle lave Anna, havde jeg positiv ÆL-test omkring dag 18 og mens 13 dage efter ÆL (generelt får jeg mens 13 dage efter ÆL - også uden hormoner). Jeg bekymrer mig om, at en meget lille ændring i min kost dengang på hormoner (til det mere sløsede <_<), øgede dagene før ÆL fra ca. 17 til ca. 20 (tror jeg nok) - det var ret vildt. Og jeg HAR spist lidt konfekt og drukket lidt rødvin, men hvis ikke jeg kan det, så skal vi ikke lave en lillebrøster selv - så må vi have hjælp, for sådan vil jeg bare ikke leve på ubestemt tid! Tror helt sikkert også det har (stor) betydning, at jeg ikke har løbet de sidste 14 dage! Jeg har gået en rask tur på 20 min i dag og løber en tur eller to her i julen... ØV! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2013 Jeg var totalt grådlabil i går! Fik en kæmpe klump i halsen over at læse "året der gik" fra Ericas vs. Der er sket mange ændringer (sammenlægninger) og det skal nok ende med at være positivt. Men altså ikke noget sådan vildt rørende/følelsesladet. Men alligevel var jeg så tæt på at tude! Sidst jeg havde det sådan testede jeg positivt en uge senere... :whistling (:wee) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2013 Jeg var totalt grådlabil i går! Fik en kæmpe klump i halsen over at læse "året der gik" fra Ericas vs. Der er sket mange ændringer (sammenlægninger) og det skal nok ende med at være positivt. Men altså ikke noget sådan vildt rørende/følelsesladet. Men alligevel var jeg så tæt på at tude! Sidst jeg havde det sådan testede jeg positivt en uge senere... :whistling (:wee) Krydser fingre så! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2013 Jeg var totalt grådlabil i går! Fik en kæmpe klump i halsen over at læse "året der gik" fra Ericas vs. Der er sket mange ændringer (sammenlægninger) og det skal nok ende med at være positivt. Men altså ikke noget sådan vildt rørende/følelsesladet. Men alligevel var jeg så tæt på at tude! Sidst jeg havde det sådan testede jeg positivt en uge senere... :whistling ( :wee) UH! :o :yay (jeg tudede også midt på Hovedbanegården, fordi jeg ikke nåede toget og testede positiv 3 dage senere ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2013 Ihhh hvor jeg pt Hader min krop. Skulle have haft mens I sidste uge og den er stadig ikke kommet. Testene bliver ved med at være negative men har snakket med lægen og er der ikke sket noget d. 27. Dec skal jeg komme derind.. hader uvished... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Jeg var totalt grådlabil i går! Fik en kæmpe klump i halsen over at læse "året der gik" fra Ericas vs. Der er sket mange ændringer (sammenlægninger) og det skal nok ende med at være positivt. Men altså ikke noget sådan vildt rørende/følelsesladet. Men alligevel var jeg så tæt på at tude! Sidst jeg havde det sådan testede jeg positivt en uge senere... :whistling (:wee) Uh, hvor spændende!!! :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Ihhh hvor jeg pt Hader min krop. Skulle have haft mens I sidste uge og den er stadig ikke kommet. Testene bliver ved med at være negative men har snakket med lægen og er der ikke sket noget d. 27. Dec skal jeg komme derind.. hader uvished... Uvished sucks :prik Håber du snart får afklaring! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Ihhh hvor jeg pt Hader min krop. Skulle have haft mens I sidste uge og den er stadig ikke kommet. Testene bliver ved med at være negative men har snakket med lægen og er der ikke sket noget d. 27. Dec skal jeg komme derind.. hader uvished... Det er jo også bare træls at gå og "vente" hvis man ikke er gravid vil man jo bare gerne have den menses overstået. Og er man gravid, vil man jo gerne have 2 streger. Forstår dig godt. Krydser for du er gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Uvished sucks :prik Håber du snart får afklaring! Ja for Søren... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Det er jo også bare træls at gå og "vente" hvis man ikke er gravid vil man jo bare gerne have den menses overstået. Og er man gravid, vil man jo gerne have 2 streger. Forstår dig godt. Krydser for du er gravid Ja det er ok hvis jeg ikke er gravid så prøver vi da bare igen men så skal den mens da også bare komme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2013 Jeg tror jeg er begyndt at bløde?! Det giver jo absolut ingen mening :blink Er på dag 22, tog ÆL-test dag 11 og 13-20 og de var alle bragende negative. Jeg fatter hat! Kan man have en blødning uden ÆL, når man lige har smidt pillerne? :unsure Jeg tror sjovt nok ikke på ÆL på dag 9 :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2013 Skod krop. Gider sku snart ikke mere! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2013 Skod krop. Gider sku snart ikke mere! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2013 Jeg tror jeg er begyndt at bløde?! Det giver jo absolut ingen mening :blink Er på dag 22, tog ÆL-test dag 11 og 13-20 og de var alle bragende negative. Jeg fatter hat! Kan man have en blødning uden ÆL, når man lige har smidt pillerne? :unsure Jeg tror sjovt nok ikke på ÆL på dag 9 :rolleyes Måske din krop er forvirret og lige skal finde sig selv? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2013 Skod krop. Gider sku snart ikke mere! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2013 Måske din krop er forvirret og lige skal finde sig selv?Måske. Sygdom hjælper nok heller ikke <_<Der var kun ganske lidt rødbrunt skær på papiret. Jeg gider heldigvis ikke bekymre mig om det før efter nytår, har jeg besluttet! :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Jeg tror jeg er begyndt at bløde?! Det giver jo absolut ingen mening :blink Er på dag 22, tog ÆL-test dag 11 og 13-20 og de var alle bragende negative. Jeg fatter hat! Kan man have en blødning uden ÆL, når man lige har smidt pillerne? :unsure Jeg tror sjovt nok ikke på ÆL på dag 9 :rolleyes Det var implantationsblødning, du har haft en æl som snød dine teste og om en uge kan du teste positiv for en lillebror - hvis jeg lige må ha lov at lave lidt ønsketænkning :goodluck :goodluck :goodluck Men ih det må være frustrerende lige nu :kram2 håber snart din krop finder ud af hvad den skal og samarbejder lidt om PB2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites