Besvaret November 4, 2013 Synes der er lææænge til januar :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2013 Nå så ska gyn scanne mig igen tirsdag d. 12. Nov....så napper vi endnu et forløb med æl sprøjte...suk håber dælme det så er vores tur....føler ik rigtig vi gør noget særligt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2013 Synes der er lææænge til januar :(:kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2013 Yay, positiv ÆL-test!! Så tror jeg nok, vi skal i gang med noget fødselsdagshygge! :badgirl :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2013 Mine børn er 18, 16, 8 og 1 år :) De to ældste er der 23 mdr imellem og jeg syns faktisk det var rigtig hårdt at ha to så små børn i starten, men deres far var heller ikke til særlig meget hjælp dengang og det spiller jo også ind. Men de har virkelig haft glæde af hinanden, selv om det var dreng og pige, de har været hinandens bedste legekammerater, selv om der også har været de almindelige søskende kampe, så har de leget rigtig meget sammen og har stadig meget at snakke om, selv om de er blevet to meget forskellige unge mennesker. Med nr 3 og 4 har jeg virkelig kunne nyde at ha den lille og ikke følt mig lige så splittet mellem små som havde behov for mig, så det har bestemt også været dejligt med den aldersforskel, men til gengæld har de jo et meget anderledes og på en måde ikke lige så nært søskendeforhold. Mht din Dicte så kan jeg godt forstå din bekymring, men jeg er sikker på du vil gøre alt hvad du kan for at involvere hende så hun IKKE skal blive frustreret og føle sig sat til side. Jeg mener nu også børn på et tidspunkt har godt af at lære at de ikke er det eneste vigtige i verden, uden at det betyder de ikke stadigvæk er værdsat og elsket. Min pige på 8 (dengang 7) satte fint ord på det da hun fik at vide hun skulle ha en lillesøster. Hun var ked og sagde at nu ville alle nok lege med babyen og syns den var meget sødere og de ville glemme hende. Så jeg prøvede først at snakke med hende om de ting vi godt kan lave selv om der er en baby, vi kan læse historier mens babyen ammer, vi kan gå ture med barnevognen, vi kan få babys far til at passe så hun og jeg får tid sammen. Jeg fortalte hende at med kærlighed er det sådan, at jo flere man skal elske, jo mere er der af den! Men det hun rigtig blev glad for at høre var at små børn elsker andre børn, de syns at det er det bedste i verden at ha en storesøster. Så lyste min store pige op og sagde at så ku det være hun ku få babyen til at grine og lege med den. Altså det var vigtigst for hende at hun kunne se sig selv som vigtig stadigvæk, også i forhold til en lille ny i familien. Et mindre barn kan selvfølgelig ikke sige og forstå helt på det niveau, men man kan stadig hjælpe dem med at sætte ord på deres tanker og følelser. Og så må man ta reaktionerne som de kommer. Tak! Det var lige de ord jeg havde brug for :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2013 Yay, positiv ÆL-test!! Så tror jeg nok, vi skal i gang med noget fødselsdagshygge! :badgirl :bunny God fornøjelse ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2013 Yay, positiv ÆL-test!! Så tror jeg nok, vi skal i gang med noget fødselsdagshygge! :badgirl :bunny God fornøjelse ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2013 Så kunne jeg ikke vente længere. Ved ikke helt, håber den udvikler sig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2013 Drømmer om tvillinger for tiden! Håber drømme kan gå i opfyldelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2013 Så kunne jeg ikke vente længere. Ved ikke helt, håber den udvikler sig! Den ser da meget positiv ud. Tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2013 Så kunne jeg ikke vente længere. Ved ikke helt, håber den udvikler sig! Tillykke! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2013 Så kunne jeg ikke vente længere. Ved ikke helt, håber den udvikler sig! Den er jo fint positiv, tillykke :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2013 Så kunne jeg ikke vente længere. Ved ikke helt, håber den udvikler sig!Tillykke :loveshower Håber den er der denne gang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2013 Tillykke med din test. Jeg kan ihvertfald godt se streg nr 2 :yay Vi har en stor pige på 4 år - hun var 3,5 da lillebror kom til. Selvom der selvfølgelig er noget større aldersforskel end der forhåbentlig bliver mellem dine, så tænker jeg en del af det er det samme :) Her ELSKER hun sin lillebror! Vi var bange for jalousi osv, men det har der faktisk ikke været. Vi forsøgte helt tidligt at inddrage hende så meget som muligt. Ex "Kan du lige hente kluden med stjerner til mor?" (en stofble). "Kan du ikke lige give lillebror sutten hvis han græder mens mor lige henter en flaske" osv. Her nu hvor de begge er blevet lidt større beder vi hende også lige lege med ham mens vi ex skræller kartofler. Vi har selvfølgelig ansvaret, men hun føler at hun hjælper til, og vi roser hende og takker hende for hjælpen. Netop så hun føler sig set og vigtig for os. Den ser da meget positiv ud. Tillykke Tillykke! :loveshower Den er jo fint positiv, tillykke :glad Tillykke :loveshower Håber den er der denne gang :) Tak :glad i er søde! Jeg er glad, skræmt og lidt ked af det... Crazy! Og sikkert fordi min mand ikke er hjemme, så han ved ikke noget. Jeg er død nervøs for det ender som sidste gang... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2013 Så kunne jeg ikke vente længere. Ved ikke helt, håber den udvikler sig! jeg kan godt se stregen , så stort tillykke herfra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2013 Så kunne jeg ikke vente længere. Ved ikke helt, håber den udvikler sig! Ih :yay tillykke :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2013 Mens er kommet med fuld udblæsning her :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2013 Mens er kommet med fuld udblæsning her :boo :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2013 Mens er kommet med fuld udblæsning her :boo :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2013 Mens er kommet med fuld udblæsning her :booKram til dig :-( hvor er det uretfærdigt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2013 Tak skal i have :kram Synes sku det er røv! Havde sådan håbet og troet denne gang :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2013 Mens er kommet med fuld udblæsning her :boo Åh hvor øv :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2013 Mens er kommet med fuld udblæsning her :boo:kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2013 Tak skal i have :kram Synes sku det er røv! Havde sådan håbet og troet denne gang :( :kiss :kram2 :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites