Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Heller ingen succes her...

Det må da snart komme til jer :kram :kram

Del dette indlæg

Ville elske at blive gravid i denne cyklus. Det ville passe perfekt i forhold til jobbet, og så ville vi nok kunne offentliggøre det til jul  :7himmel  Men chancerne er desværre nok meget små  :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heller ingen held her...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, ville mindst være 4+1, måske 4+2 idag. Ingen mens endnu... Nå, hun lader nok bare vente på sig. :klap

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det må da snart komme til jer :kram :kram

Åh ja tak... Meget gerne

Del dette indlæg

Annonce ♥

L snakkede om i dag at hvis ikke det lykkes i denne omgang, så overvejer han om vi så skal holde pause til efter nytår <_< "Så vi har råd til at holde jul" :( Jeg er ikke helt med på den idé!

Del dette indlæg

Annonce ♥

L snakkede om i dag at hvis ikke det lykkes i denne omgang, så overvejer han om vi så skal holde pause til efter nytår <_< "Så vi har råd til at holde jul" :( Jeg er ikke helt med på den idé!

:kram kan jeg godt forstå- det er også svært når man bare gerne VIL og venter på miraklet :(

Håber ikke I skal springe over :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2

(Men så er det jo heldigt at det ikke bliver relevant, for det lykkedes i denne omgang ;))

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram kan jeg godt forstå- det er også svært når man bare gerne VIL og venter på miraklet :(

Håber ikke I skal springe over :kiss

:kram2

(Men så er det jo heldigt at det ikke bliver relevant, for det lykkedes i denne omgang ;))

Ja det håber jeg da også ;) Det kunne være så fedt hvis det lykkes denne gang. Så jubler jeg! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hader ventetid....

Kan godt forstå, du er utålmodig. Håber sådan, det er din tur denne gang.  :kram2 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt forstå, du er utålmodig. Håber sådan, det er din tur denne gang. :kram2

Mange tak skal du have...nu er de første 3 dages venten gået....ser nu frem til næste uge så ventetiden måske man virke mindre uoverskuelig....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor lang tid skal man vente fra lægen henviser til klinikken kontakter en? Eller skal man selv kontakte dem?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mon man skal kontakte lægen, for at få undersøgt om det kan lade sig gøre at få flere...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mon man skal kontakte lægen, for at få undersøgt om det kan lade sig gøre at få flere...

Det synes jeg vil være fornuftigt <3

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det synes jeg vil være fornuftigt <3

Men gad vide hvordan man gør...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men gad vide hvordan man gør...

Du ringer/skriver til din læge og siger i har prøvet i så og så lang tid uden held, og du gerne vil tjekkes om der er noget der ikke er som det skal være :)

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du ringer/skriver til din læge og siger i har prøvet i så og så lang tid uden held, og du gerne vil tjekkes om der er noget der ikke er som det skal være :)

Det burde jo være nemt nok...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt enig :kram

Kan ikke multiquote, men Mortilsmuksak-

Håber lægen tager godt imod det, hold endelig fast på, at du/I vil undersøges, også selvom du har fået et barn - derfor ved man jo aldrig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt enig :kram

Kan ikke multiquote, men Mortilsmuksak-

Håber lægen tager godt imod det, hold endelig fast på, at du/I vil undersøges, også selvom du har fået et barn - derfor ved man jo aldrig.

Er der forskel på om det er med en anden mand?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der forskel på om det er med en anden mand?

Ja da! Hans kvalitet kan jo være ringere end forrige mands

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja da! Hans kvalitet kan jo være ringere end forrige mands

Okay... Puh der er meget at tænke på

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige tjekket kalenderen, vi har ikke tænkt i baby making denne måned, men har alligevel været ret aktive omkring ægløsning. Bum bum.. Nu er det bare at vente, og ved faktisk ikke hvad jeg håber på!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay... Puh der er meget at tænke på

Har i prøvet længe?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har i prøvet længe?

Siden juni 12

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER