Besvaret October 14, 2013 Heller ingen succes her...Det må da snart komme til jer :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2013 Ville elske at blive gravid i denne cyklus. Det ville passe perfekt i forhold til jobbet, og så ville vi nok kunne offentliggøre det til jul :7himmel Men chancerne er desværre nok meget små :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2013 Heller ingen held her... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2013 Hmm, ville mindst være 4+1, måske 4+2 idag. Ingen mens endnu... Nå, hun lader nok bare vente på sig. :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2013 Det må da snart komme til jer :kram :kramÅh ja tak... Meget gerne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2013 L snakkede om i dag at hvis ikke det lykkes i denne omgang, så overvejer han om vi så skal holde pause til efter nytår <_< "Så vi har råd til at holde jul" :( Jeg er ikke helt med på den idé! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2013 L snakkede om i dag at hvis ikke det lykkes i denne omgang, så overvejer han om vi så skal holde pause til efter nytår <_< "Så vi har råd til at holde jul" :( Jeg er ikke helt med på den idé!:kram kan jeg godt forstå- det er også svært når man bare gerne VIL og venter på miraklet :( Håber ikke I skal springe over :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2013 L snakkede om i dag at hvis ikke det lykkes i denne omgang, så overvejer han om vi så skal holde pause til efter nytår <_< "Så vi har råd til at holde jul" :( Jeg er ikke helt med på den idé! :kram2 (Men så er det jo heldigt at det ikke bliver relevant, for det lykkedes i denne omgang ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2013 :kram kan jeg godt forstå- det er også svært når man bare gerne VIL og venter på miraklet :( Håber ikke I skal springe over :kiss :kram2 (Men så er det jo heldigt at det ikke bliver relevant, for det lykkedes i denne omgang ;)) Ja det håber jeg da også ;) Det kunne være så fedt hvis det lykkes denne gang. Så jubler jeg! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2013 Hader ventetid.... Kan godt forstå, du er utålmodig. Håber sådan, det er din tur denne gang. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2013 Kan godt forstå, du er utålmodig. Håber sådan, det er din tur denne gang. :kram2 Mange tak skal du have...nu er de første 3 dages venten gået....ser nu frem til næste uge så ventetiden måske man virke mindre uoverskuelig.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2013 Hvor lang tid skal man vente fra lægen henviser til klinikken kontakter en? Eller skal man selv kontakte dem? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2013 Mon man skal kontakte lægen, for at få undersøgt om det kan lade sig gøre at få flere... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2013 Mon man skal kontakte lægen, for at få undersøgt om det kan lade sig gøre at få flere...Det synes jeg vil være fornuftigt <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2013 Det synes jeg vil være fornuftigt <3 Men gad vide hvordan man gør... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2013 Men gad vide hvordan man gør...Du ringer/skriver til din læge og siger i har prøvet i så og så lang tid uden held, og du gerne vil tjekkes om der er noget der ikke er som det skal være :):kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2013 Du ringer/skriver til din læge og siger i har prøvet i så og så lang tid uden held, og du gerne vil tjekkes om der er noget der ikke er som det skal være :) :kram Det burde jo være nemt nok... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2013 Du ringer/skriver til din læge og siger i har prøvet i så og så lang tid uden held, og du gerne vil tjekkes om der er noget der ikke er som det skal være :) :kram Helt enig :kram Kan ikke multiquote, men Mortilsmuksak- Håber lægen tager godt imod det, hold endelig fast på, at du/I vil undersøges, også selvom du har fået et barn - derfor ved man jo aldrig. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2013 Helt enig :kram Kan ikke multiquote, men Mortilsmuksak- Håber lægen tager godt imod det, hold endelig fast på, at du/I vil undersøges, også selvom du har fået et barn - derfor ved man jo aldrig. :kram Er der forskel på om det er med en anden mand? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2013 Er der forskel på om det er med en anden mand? Ja da! Hans kvalitet kan jo være ringere end forrige mands Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2013 Ja da! Hans kvalitet kan jo være ringere end forrige mandsOkay... Puh der er meget at tænke på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2013 Jeg har lige tjekket kalenderen, vi har ikke tænkt i baby making denne måned, men har alligevel været ret aktive omkring ægløsning. Bum bum.. Nu er det bare at vente, og ved faktisk ikke hvad jeg håber på! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2013 Okay... Puh der er meget at tænke på Har i prøvet længe? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2013 Har i prøvet længe?Siden juni 12 Del dette indlæg Link to post Share on other sites