Besvaret August 26, 2013 Jeg er rimelig sikker på ÆL var her i weekenden, så enten får jeg mens på vores bryllupsdag, eller så kan jeg teste positiv... Sikke en bryllupsdagsgave, det kunne blive :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2013 Sikke en bryllupsdagsgave, det kunne blive :loveshower :ditto Håber SÅ meget for dig du ikke får din mens! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2013 Sikke en bryllupsdagsgave, det kunne blive :loveshower Ja det ville være fantastisk! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2013 :ditto Håber SÅ meget for dig du ikke får din mens! Også jeg! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2013 Jeg er rimelig sikker på ÆL var her i weekenden, så enten får jeg mens på vores bryllupsdag, eller så kan jeg teste positiv... Wow.. jeg håber at mensen udebliver - det ville da bare være helt perfekt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2013 Wow.. jeg håber at mensen udebliver - det ville da bare være helt perfekt! Alt for perfekt ;) Har altid ønsket mig et maj barn, og termin vil være den 18. maj hvis vi er så heldige. Håber og krydser alt hvad jeg kan for den perfekte bryllupsgave :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2013 Alt for perfekt ;) Har altid ønsket mig et maj barn, og termin vil være den 18. maj hvis vi er så heldige. Håber og krydser alt hvad jeg kan for den perfekte bryllupsgave :biglove Det ville være så fantastisk :loveshower Håber og krydser for jer :kram2 :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2013 Jeg er rimelig sikker på ÆL var her i weekenden, så enten får jeg mens på vores bryllupsdag, eller så kan jeg teste positiv... Hepper på at du får II på jeres bryllupsdag :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2013 Jeg er rimelig sikker på ÆL var her i weekenden, så enten får jeg mens på vores bryllupsdag, eller så kan jeg teste positiv... Åh hvor jeg håber du får de to streger, ville da være intet andet end en perfekt bryllupsgave :loveshower Krydser alt hvad jeg kan Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2013 Du kan tro jeg hepper! :yay Både fordi mens i brudekjole umiddelbart ikke er en fed kombi, men mest af alt fordi du fortjener det bliver præcis som du drømmer om :kiss Og så selvfølgelig fordi maj-børn er fantastiske ;) :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2013 Vi har bestemt hvis jeg kan holde op med at ryge inden mens er omme så smider vi p-pillerne igen... :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2013 Du kan tro jeg hepper! :yay Både fordi mens i brudekjole umiddelbart ikke er en fed kombi, men mest af alt fordi du fortjener det bliver præcis som du drømmer om :kiss Og så selvfølgelig fordi maj-børn er fantastiske ;) :whistling Jeg er selv majbarn, så ved hvor fantastiske de er :D Jeg krydser også selv fingre, men forventer ingenting. Håber dog at den venter med at komme til søndag hvis den SKAL komme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2013 Jeg er SÅ frustreret disse dage!! For det første har jeg langecyklus og har altid haft det (med undtagelse da jeg var på p-piller). Men at cyklus så heller ikke er total ens med sidste gang(logisk nok), men så frustrationen i max!! Hvis vi glipper dennegang, så går der jo 5-6 uger endnu en gang inden vi har muligheden for at prøve igen... Æl "burde" have været der i søndags, men ikkeet tegn overhovedet... Og så keg frustreret over at være frustreret, for det reagerekroppenhelt sikkert på og chancerne endnu mindre! Aaaaaarh er ved at gå ud af mit gode skind!! Jeg synes jeg var rigtig god til at tage alt det her PB ret så afslappet den første 1 1/12 måned, nu kokser det helt for mig!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2013 Jeg er SÅ frustreret disse dage!!For det første har jeg langecyklus og har altid haft det (med undtagelse da jeg var på p-piller). Men at cyklus så heller ikke er total ens med sidste gang(logisk nok), men så frustrationen i max!! Hvis vi glipper dennegang, så går der jo 5-6 uger endnu en gang inden vi har muligheden for at prøve igen... Æl "burde" have været der i søndags, men ikkeet tegn overhovedet... Og så keg frustreret over at være frustreret, for det reagerekroppenhelt sikkert på og chancerne endnu mindre! Aaaaaarh er ved at gå ud af mit gode skind!! Jeg synes jeg var rigtig god til at tage alt det her PB ret så afslappet den første 1 1/12 måned, nu kokser det helt for mig!! Æv æv æv :( håber snart der sker noget for dig ... Kender alt for godt de lange cyklusser!! :/ Sender en stor kramme smiley :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2013 Mange tak, det hjælper lidt at snakke om det. Men ja lange cyklus var et hit i teenageårene, jeg ikke så happy happy over det længere! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2013 Mange tak, det hjælper lidt at snakke om det. Men ja lange cyklus var et hit i teenageårene, jeg ikke så happy happy over det længere! ;) Det bliver et hit igen, når man har fået et barn. (Med tryk på NÅR) for selvfølgelig bliver du gravid :) men indtil da er det helt sikkert frustrerende. Mange kram :) og babydust :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2013 Thanks!! Self gør jeg da det, om ikke andet så skal jeg jo tro på det :) Men for dælen da, mit temperament er virkelig ikke til bare at sætte sig ned og vente, jeg jo vant til at kunne påvirke ting og beslutninger... Men tager jeg ikke helt fejl så æl disse dage på trapperne, har et par dage haft niv i venstre lyske, og lidt ømmere nippels.. XX!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2013 Thanks!! Self gør jeg da det, om ikke andet så skal jeg jo tro på det :) Men for dælen da, mit temperament er virkelig ikke til bare at sætte sig ned og vente, jeg jo vant til at kunne påvirke ting og beslutninger... Men tager jeg ikke helt fejl så æl disse dage på trapperne, har et par dage haft niv i venstre lyske, og lidt ømmere nippels.. XX!! Uhhh :) knæk og bræk med det, og massere af babydust :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2013 Hvor er det sødt af dig! Mange tak. Mn bliver helt glad af at dele det med nogen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2013 Hvor er det sødt af dig! Mange tak. Mn bliver helt glad af at dele det med nogen! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2013 Så er mens ved at være slut og en ny cyklus kan begynde, kunne nu være rart hvis den var der i denne cyklus! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2013 Så er mens ved at være slut og en ny cyklus kan begynde, kunne nu være rart hvis den var der i denne cyklus! :loveshower :yay :bd :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2013 Nå jeg kom hurtigt tilbage :( jeg havde en spontan abort for 2 dage siden. Så nu skal vi lige sunde os lidt, og se om vi vil prøve igen med det samme, eller om vi lige venter lidt.. Det havde været DEJLIGT med en forårsbaby, men det gør ikke noget det bliver en sommerbaby istedet... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2013 Nå jeg kom hurtigt tilbage :( jeg havde en spontan abort for 2 dage siden. Så nu skal vi lige sunde os lidt, og se om vi vil prøve igen med det samme, eller om vi lige venter lidt.. Det havde været DEJLIGT med en forårsbaby, men det gør ikke noget det bliver en sommerbaby istedet... :kram2 Kan godt anbefale sommerbabyer ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2013 Nå jeg kom hurtigt tilbage :( jeg havde en spontan abort for 2 dage siden. Så nu skal vi lige sunde os lidt, og se om vi vil prøve igen med det samme, eller om vi lige venter lidt.. Det havde været DEJLIGT med en forårsbaby, men det gør ikke noget det bliver en sommerbaby istedet... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites