Besvaret August 18, 2013 Jo selvom de er svage, så er en streg en streg jo. Et forsigtigt tillykke :) Hurraaaaa! Også et forsigtigt tillykke herfra :) :yay hvor er det fedt :glad :bd :bd Tillykke til Caddie - HÅBER jeg kommer i samme tg!Jeg har ikke testet i dag, da vi har besøgt et vennepar, så vi er først lige kommet hjem (har ikke sovet hjemme) Har kun en test tilbage, så tester i morgen tidlig (og denne gang ligger jeg testen frem inden jeg går i seng, gider ikke glemme det igen! :prik Jeg har stadig ikke fået mens, så det er jo et positivt tegn, men ellers har jeg ingen symptomer what so ever, så jeg kan ikke bestemme mig for om jeg tror på det eller ej... Tak :) vi begynder så småt at tro på det nu... Der er SÅ mange ligheder til min sidste graviditet, og jeg glemte også at teste fra morgenstunden, så kunne næsten ikke tisse, og alligevel kom der en streg. Det er crazy, vi er vist ikke helt klar over hvad det kommer til at betyde endnu... Pyh, jeg er så glad og lettere panisk på samme tid! Tanken om fødslen er så skræmmende og alligevel er jeg spændt på det, nu ved jeg også hvad der skal ske. Tanken om at vi skal 'dele' Dicte med et andet barn, den er slet ikke noget vi kan forstå endnu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2013 Tak :) vi begynder så småt at tro på det nu... Der er SÅ mange ligheder til min sidste graviditet, og jeg glemte også at teste fra morgenstunden, så kunne næsten ikke tisse, og alligevel kom der en streg. Det er crazy, vi er vist ikke helt klar over hvad det kommer til at betyde endnu... Pyh, jeg er så glad og lettere panisk på samme tid! Tanken om fødslen er så skræmmende og alligevel er jeg spændt på det, nu ved jeg også hvad der skal ske. Tanken om at vi skal 'dele' Dicte med et andet barn, den er slet ikke noget vi kan forstå endnu Et forsigtigt tillykke - håber at se dig i april-gruppen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2013 Hmm, begynder at acceptere jeg vist bare skal give mig til at vente på mens... :/ Tog en test her i eftermiddag som var tydelig negativ, og skulle jeg være gravid, så tror jeg altså jeg ville kunne teste positiv selv om eftermiddagen (CD 38). :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2013 Ha ha TiaK du er ret god til at glemme det der hva, hvad gør du så med rødvinen her til aften nu du er i tvivl? Du må huske det i morgen så du forhåbentlig kan få vished ;) Jeg valgte at drikke rødvin, men mindre end normalt. Nu tror jeg så bare på der ikke var nogen grund til at holde igen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2013 Hmm, begynder at acceptere jeg vist bare skal give mig til at vente på mens... :/ Tog en test her i eftermiddag som var tydelig negativ, og skulle jeg være gravid, så tror jeg altså jeg ville kunne teste positiv selv om eftermiddagen (CD 38). :( :kram2 Har din cyklus nogensinde været så lang før? :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Ingen tvivl, vi skal have en lillesøster :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Ingen tvivl, vi skal have en lillesøster :glad What! Ved i allerede hvad køn det blir?! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 What! Ved i allerede hvad køn det blir?! Nej nej, vi forestiller os bare en pige fordi vi har en pige i forvejen ;) En lillebror skal være lige så velkommen som en lillesøster! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Ingen tvivl, vi skal have en lillesøster :glad Hjertelig tillykke! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Ingen tvivl, vi skal have en lillesøster :glad Hvor hyggeligt i kalder hende en lillesøster :) Herhjemme skal vi også have en lillebror indtil andet er bevist ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Hvor hyggeligt i kalder hende en lillesøster :) Herhjemme skal vi også have en lillebror indtil andet er bevist ;) Hehe jeg kommer også tit til at sige "Når Valdemar på et tidspunkt får en lillebror..." :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2013 Hvor er I søde at læse om, kan ikke lade være med at smile :-D Har selv endelig fået overtalt kæresten til at begynde 'projekt baby' :) Frustreret over at det ikke lykkedes (tsk... Alt for høje forventninger ;) ), men min lillesøster og mor mener vidst det er tid til at blive moster/bedstemor... MEN, MEN, MEN... Standard svar til dem er endnu, det kommer til at vare længe endnu ;) de tager ikke skade af en overraskelse, når projekt baby engang lykkedes :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2013 Hvor er I søde at læse om, kan ikke lade være med at smile :-D Har selv endelig fået overtalt kæresten til at begynde 'projekt baby' :) Frustreret over at det ikke lykkedes (tsk... Alt for høje forventninger ;) ), men min lillesøster og mor mener vidst det er tid til at blive moster/bedstemor... MEN, MEN, MEN... Standard svar til dem er endnu, det kommer til at vare længe endnu ;) de tager ikke skade af en overraskelse, når projekt baby engang lykkedes :-) Velkommen herind! :loveshower Ja, det er så hyggeligt at kunne overraske. (at min mand så på ingen måde kunne holde kæft og sagde i bryllupstalen at vi nok meget snart gik i gang er så en anden snak! :lolhit) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2013 CD 41 og ingen mens <_< Det er squ lige før jeg snart tester igen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2013 CD 41 og ingen mens <_< Det er squ lige før jeg snart tester igen! Det er godt nok også en lang cyklus... Kan godt forstå du gerne vil have en afklaring Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2013 Det er godt nok også en lang cyklus... Kan godt forstå du gerne vil have en afklaring Ja, gider ikke vente/håbe mere :( Kom lige til at beregne evt terminsdato - midt i april. Det vil bare passe SÅ godt, da jeg har fødselsdag midt i maj og Erica sidst i juni (og resten af familien har stort set også i juni eller juli). Så endnu mere øv at vi ikke får et forårsbarn. (med de lange cyklusser jeg har, springer jeg sikkert maj-termin over <_<) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2013 Hehe jeg kommer også tit til at sige "Når Valdemar på et tidspunkt får en lillebror..." :D Hehe her sir vi også lillebror ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2013 Uh jeg er lige kommet med i et rotationsprojekt, der løber frem til næste sommerferie. Så vi er nødt til at passe lidt på i et par måneder nu :unsure altså vi gør fortsat ikke noget for at forhindre en graviditet... Og muligheden for en graviditet i denne cyklus er også til stede, da vi har :hump her 3 dage før og 1 dag efter formodet ÆL. Jeg ved ikke præcis, hvornår jeg har ÆL, da min cyklus ligger lige omkring 24 dage +/- 1-2 dage... Så nu venter jeg spændt på min mens her om ca. 12 dage :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2013 Ihh tillykke med alle de babyer i maverne! Forbander lange cyklus' lige nu.. (Og min glæde over dem i teenageårene) Er på dag 27, og ingen tegn på den er blevet kortere end sidst, dvs hvis den holder længden som sidst, så der æl omkring næste weekend.. hvordan beregner man egentlig terminsdatoer når man har lange cyklus (sidst var på 46 dage)? Normalt beregner man vel fra sidste mens, men så bliver man vel lige som foran i forhold til hvad der er reelt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2013 Ihh tillykke med alle de babyer i maverne!Forbander lange cyklus' lige nu.. (Og min glæde over dem i teenageårene) Er på dag 27, og ingen tegn på den er blevet kortere end sidst, dvs hvis den holder længden som sidst, så der æl omkring næste weekend.. hvordan beregner man egentlig terminsdatoer når man har lange cyklus (sidst var på 46 dage)? Normalt beregner man vel fra sidste mens, men så bliver man vel lige som foran i forhold til hvad der er reelt? Så skal du finde en termins-/ægløsningsberegner, hvor du kan indtaste din cykluslængde fx på www.elefantino.dk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2013 Ælberegnere har jeg opgavet, de kan som oftets ikke beregne over 40 dage.. Deraf opstod tanken om hvordan man egentlig beregner ens termin, (lægen f.eks) når man ikke har normale cykluslængder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2013 Ved du sådan ca. Hvornår du har ÆL? Man regner dagen for ÆL for 2+0 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2013 Ælberegnere har jeg opgavet, de kan som oftets ikke beregne over 40 dage.. Deraf opstod tanken om hvordan man egentlig beregner ens termin, (lægen f.eks) når man ikke har normale cykluslængder :) Ofte sender lægen en til terminsscanning, hvis man har lange cyklusser og ikk ved hvornår ens æl faldt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2013 Tak for svar begge to, det giver mening :) Hvis kroppen ellers opfører sig som sidst så der ingen tvivl om hvornår æl ligger, så det kunne man håbe på :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2013 Jeg er rimelig sikker på ÆL var her i weekenden, så enten får jeg mens på vores bryllupsdag, eller så kan jeg teste positiv... Del dette indlæg Link to post Share on other sites