Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Tak! Og du har helt ret. Jeg er også mere frustreret end glad... Så håber bare på det bedste. Jeg havde det på samme måde sidste gang, men det behøver jo ikke betyde noget

Hvordan går det hos dig?

Del dette indlæg

Stadig ingen mens, kan mærke jeg ikke kan lade være med at håbe og drømme :kuller

Spændende :) :bd :bd :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan går det hos dig?

Tak fordi du spørger :) tja... Altså det er officiel testdag på torsdag, og jeg har testet i lørdags helt negativ. (Ved godt det er meget tidligt, men jeg kan ikke lade være ;)) jeg mærker tydeligt at der sker noget i maven, det føltes helt som sidst jeg var gravid. De sidste par dage har jeg været så frygtelig træt, maven oppustet og jeg syntes alting lugter. Så rigtig mange symptomer, men jeg er stadig i vente position og glæder mig ikke på forhånd.. Jeg håber godt nok der er en baby derinde, ellers er den helt gal med min krop!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stadig ingen mens, kan mærke jeg ikke kan lade være med at håbe og drømme :kuller

Ih :) :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det var en kobberspiral :)

Har hørt om mange der får kraftigere blødninger af kobberspiral, så det er da helt sikkert ikke et tilfælde :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende... Hvornår vil du teste næste gang så?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende... Hvornår vil du teste næste gang så?

Vi skal besøge et vennepar i weekenden, så hvis jeg ikke har fået mens på lørdag, så tester jeg der. Havde vi ikke skullet drikke god rødvin lørdag aften, så havde jeg nok ventet længere tid. (Selvom jeg kan mærke jeg SLET ikke er så god til at vente som sidste gang! :whistling)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal besøge et vennepar i weekenden, så hvis jeg ikke har fået mens på lørdag, så tester jeg der. Havde vi ikke skullet drikke god rødvin lørdag aften, så havde jeg nok ventet længere tid. (Selvom jeg kan mærke jeg SLET ikke er så god til at vente som sidste gang! :whistling)

Ihhh, hvor spændende :wee

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes stadig du er ret sej til at vente ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Århh altså. I morges sagde min kæreste, at han havde drømt, at jeg var gravid, og imens lå han henført og strøg mig over maven. Jeg elsker bare disse små udbrud af "skrukhed", der nogle gange kommer over ham, det er så dejligt at mærke, at han virkelig glæder sig, til det sker :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhh en skruk mand er også bare herligt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Århh altså. I morges sagde min kæreste, at han havde drømt, at jeg var gravid, og imens lå han henført og strøg mig over maven. Jeg elsker bare disse små udbrud af "skrukhed", der nogle gange kommer over ham, det er så dejligt at mærke, at han virkelig glæder sig, til det sker :biglove

Det er så dejligt :7himmel skøn mand du har!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Morgen kvalme, og aftensmaden droppet. Hele dagen har jeg glædet mig til at lave thai mad, men

da jeg tog kødet ud af køleskabet var jeg lige ved at kaste op.... Håber godt nok det betyder baby - sådan var det sidste gang jeg var gravid... Det er bare så svært at tro på noget endnu

Del dette indlæg

Annonce ♥

Morgen kvalme, og aftensmaden droppet. Hele dagen har jeg glædet mig til at lave thai mad, men

da jeg tog kødet ud af køleskabet var jeg lige ved at kaste op.... Håber godt nok det betyder baby - sådan var det sidste gang jeg var gravid... Det er bare så svært at tro på noget endnu

Burde du ikke snart kunne få vished :unsure

Det andet der er da uudholdeligt :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Burde du ikke snart kunne få vished :unsure

Det andet der er da uudholdeligt :blink

Jo det håber jeg også! Det er virkelig svært at være glad så længe testen ikke viser noget, er så bange for at blive skuffet. Jeg prøver efter weekenden og håber....

Del dette indlæg

Annonce ♥

*bander over jeg glemte IGEN at teste med morgenurin* :prik

Har lige taget en test med meget tynd/lys urin. Ingen farvet streg, men jeg kunne tydeligt se hvor stregen ville komme, hvis den altså var kommet.

Jeg er RET sikker på jeg ikke plejer at kunne så hvor stregen ville være kommet, så jeg aner ikke om det er et positivt tegn?

Jeg havde godt nok også testen dyppet længere tid end jeg plejer, så måske det bare er derfor jeg kunne se antydninger af en streg?

Den kunne ikke klare strakt-arm-testen :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha TiaK du er ret god til at glemme det der hva, hvad gør du så med rødvinen her til aften nu du er i tvivl? Du må huske det i morgen så du forhåbentlig kan få vished ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mig og manden lå og snakkede i går aftes, vi havde jo været enige om at tænke på at prøve igen i november... Men jeg sagde så til ham at jeg kunne godt mærke at skrukheden var begyndt at melde sig kraftigt ved mig... Så siger han skal vi så ikke bare se at komme i gang... Er andet muligt end at elske ham.... ;-)

Edit. Så nu begynder jeg på at holde op med at ryge snart... :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

*bander over jeg glemte IGEN at teste med morgenurin* :prik

Har lige taget en test med meget tynd/lys urin. Ingen farvet streg, men jeg kunne tydeligt se hvor stregen ville komme, hvis den altså var kommet.

Jeg er RET sikker på jeg ikke plejer at kunne så hvor stregen ville være kommet, så jeg aner ikke om det er et positivt tegn?

Jeg havde godt nok også testen dyppet længere tid end jeg plejer, så måske det bare er derfor jeg kunne se antydninger af en streg?

Den kunne ikke klare strakt-arm-testen :(

Spændende! Det viste min test også igår, og her til morgen kom der en utydelig streg...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå... Nu har jeg 2 teste med svage streger. Taget på den rigtige testdag ;) og nu er der kun en lille bitte tvivl tilbage. Mon ikke der kommer en baby sidst i april :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå... Nu har jeg 2 teste med svage streger. Taget på den rigtige testdag ;) og nu er der kun en lille bitte tvivl tilbage. Mon ikke der kommer en baby sidst i april :glad

Jo selvom de er svage, så er en streg en streg jo. Et forsigtigt tillykke :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hurraaaaa! Også et forsigtigt tillykke herfra :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad så TiaK huskede du at teste idag?

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay hvor er det fedt :glad

:bd :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke til Caddie - HÅBER jeg kommer i samme tg!

Jeg har ikke testet i dag, da vi har besøgt et vennepar, så vi er først lige kommet hjem (har ikke sovet hjemme) Har kun en test tilbage, så tester i morgen tidlig (og denne gang ligger jeg testen frem inden jeg går i seng, gider ikke glemme det igen! :prik

Jeg har stadig ikke fået mens, så det er jo et positivt tegn, men ellers har jeg ingen symptomer what so ever, så jeg kan ikke bestemme mig for om jeg tror på det eller ej...

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER