Besvaret August 10, 2013 :( Ingen ekstra fødselsdagsgave :( Øv :( hvor langt er du i cyklus? Edit: fandt mit svar længere oppe :oops Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2013 :( Ingen ekstra fødselsdagsgave :( :kram Krydser fingre for at den alligevel er der :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2013 Tak for jeres svar, elsker BK! :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2013 Bare det var mig der kunne have det sådan når vi kommer dertil, men det ved jeg bare jeg ikke kan <_< :ditto <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2013 :( Ingen ekstra fødselsdagsgave :( :kram Håber der viser sig en forsinket gave om nogle dage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2013 Positiv æl test...sex idag eller i morgen ? Vi sexede fredag og mandens svømmere er jo ikke helt tip top.....hmm....? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2013 Positiv æl test...sex idag eller i morgen ? Vi sexede fredag og mandens svømmere er jo ikke helt tip top.....hmm....? Hvis du har positiv ÆL test nu, ville jeg sexe i aften og igen i morgen aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2013 Hvis du har positiv ÆL test nu, ville jeg sexe i aften og igen i morgen aften :) Os når de har anbefalet os hver 3. dag pga. mandens svømmere? Hmm.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2013 Hvis du har positiv ÆL test nu, ville jeg sexe i aften og igen i morgen aften :) Os når de har anbefalet os hver 3. dag pga. mandens svømmere? Hmm.... Så må det blive en kombination - i sexer i morgen tidlig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2013 Os når de har anbefalet os hver 3. dag pga. mandens svømmere? Hmm.... Så må det blive en kombination - i sexer i morgen tidlig :) Enig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2013 Enig :) Os min tanke, men der er manden på job...:-/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2013 Os min tanke, men der er manden på job...:-/ Så synes jeg at I skal tage chancen i aften :) :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2013 Så synes jeg at I skal tage chancen i aften :) :goodluck Jaa tænker i aften og tirsdag aften....:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2013 Jaa tænker i aften og tirsdag aften....:-) Det er da i hvert fald en god kombi :) Hepper på, at det er jeres tur denne gang :bd :goodluck :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2013 Hvornår er det nu, at man regner mens fra? Er det fra den dag man begynder at bløde? Eller er det først den dag man bløder hele dagen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2013 Hvornår er det nu, at man regner mens fra? Er det fra den dag man begynder at bløde? Eller er det først den dag man bløder hele dagen? Det er den dag, man begynder at bløde frisk, rødt blod, dvs. at brunligt udflåd ikke er nok. :) Tror ikke nødvendigvis, man behøver at bløde hele dagen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2013 Det er den dag, man begynder at bløde frisk, rødt blod, dvs. at brunligt udflåd ikke er nok. :) Tror ikke nødvendigvis, man behøver at bløde hele dagen.. :ditto tænker det samme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2013 Æv, mens kom i dag:-( Havde håbet på, at en lille prik havde sat sig fast, selvom vi ikke var gået helt rigtigt i gang med PB endnu. Men NU er vi så i gang, og det er dælme spændende!:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2013 Det væreste ved disse lange cyklus (ca 5 uger) er ventetiden fra mens til æl, sådan en mærkelig periode hvor man hverken kan håbe på, tro, eller gøre til og fra, men bare veeeente... Ikke en gang i mode for barnvogne og babytøj, det mega mærkeligt! Det drejer sig nok om lige så snart der er de første tegn på æl ;) Andre der har det sådan i "vente" perioderne..? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2013 Ihhh jeg vil også være gravid... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2013 Ihhh jeg vil også være gravid... Det har du da lige været... ;-) ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2013 Glæder mig over at jeg ikke har nogen menstruationssmerter denne gang og bløder heller ikke så kraftigt som jeg har gjort i de sidste mange cyklusser... Mon det er tilfældigt eller et resultat af, at jeg ikke har spiral mere? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2013 Glæder mig over at jeg ikke har nogen menstruationssmerter denne gang og bløder heller ikke så kraftigt som jeg har gjort i de sidste mange cyklusser... Mon det er tilfældigt eller et resultat af, at jeg ikke har spiral mere? :unsure Var det en hormonspiral du havde? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2013 Stadig ingen mens, kan mærke jeg ikke kan lade være med at håbe og drømme :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2013 Var det en hormonspiral du havde? Nej det var en kobberspiral :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites