Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Endnu en svag streg her til morgen....

Forsigtigt tillykke - hvad med at prøve en digital?

Del dette indlæg

Forsigtigt tillykke - hvad med at prøve en digital?

Tak, selv om jeg ikke helt tror på det ;) Jeg har lige været på apoteket i den by jeg arbejder i, de sælger ikke digitale test mere?! Så jeg må købe en når jeg kommer hjem... Jeg prøvede så med en anden test lige før, og den viser ingenting :( Såååå... Jeg må vist bare styre mig og vente på jeg kan teste rigtigt i næste uge!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak, selv om jeg ikke helt tror på det ;) Jeg har lige været på apoteket i den by jeg arbejder i, de sælger ikke digitale test mere?! Så jeg må købe en når jeg kommer hjem... Jeg prøvede så med en anden test lige før, og den viser ingenting :( Såååå... Jeg må vist bare styre mig og vente på jeg kan teste rigtigt i næste uge!

Jeg prøvede også i denne cyklus at teste svagt positiv for så at få mens 4 dage senere :( Håber dog du er mere heldig end jeg var :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg prøvede også i denne cyklus at teste svagt positiv for så at få mens 4 dage senere :( Håber dog du er mere heldig end jeg var :kram

Tak :) Håber du snart har held med testen :kram2

Jeg bliver skør, øm i maven, mælk i brysterne og kvalme... Men ingen positiv test endnu :( det er stadig tidligt, omkring 3+0 idag, men min krop snyder vel ikke med så mange symptomer?!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bliver skør, øm i maven, mælk i brysterne og kvalme... Men ingen positiv test endnu :( det er stadig tidligt, omkring 3+0 idag, men min krop snyder vel ikke med så mange symptomer?!

Det plejer vist først at være omkring 3+0 at ægget har sat sig fast og symptomer kan begynde at komme. Jeg har godt nok ikke haft mælk, men jeg har haft mange symptomer uden at være gravid, fordi kroppen var forvirret. Og så er mange af mens-symptomerne og dem på graviditet jo også ens....Men pøj pøj med det :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det plejer vist først at være omkring 3+0 at ægget har sat sig fast og symptomer kan begynde at komme. Jeg har godt nok ikke haft mælk, men jeg har haft mange symptomer uden at være gravid, fordi kroppen var forvirret. Og så er mange af mens-symptomerne og dem på graviditet jo også ens....Men pøj pøj med det :goodluck

Tak! Og du har helt ret. Jeg er også mere frustreret end glad... Så håber bare på det bedste. Jeg havde det på samme måde sidste gang, men det behøver jo ikke betyde noget

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmm, jeg er begyndt at have både lidt gammel og frisk blod på papiret... kan ikke hel bestemme mig for hvilket tegn jeg tror på det er - venter først mens om over en uge...

Ja, det tænker jeg også det er. Men måske et æg, der satte sig fast :kuller sidste gang pletblødte jeg også inden jeg testede positiv...

Hmm jeg pletbløder stadig, og det plejer jeg aldrig at gøre op til normal mens... Jeg kan godt mærke der begynder at spire et lille håb... :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Cyklusdag 30 - stadig ingen ÆL. Begynder godt nok at blive en kende utålmodig... :shooter

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, tror altså jeg bliver nødt til at tage en test i morgen. Ikke fordi jeg tror super meget på det, men hvis det nu er, så kunne det da være fantastisk gave til manden, nu når han fylder år.. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, tror altså jeg bliver nødt til at tage en test i morgen. Ikke fordi jeg tror super meget på det, men hvis det nu er, så kunne det da være fantastisk gave til manden, nu når han fylder år.. :)

Ih hvor spændende... Håber på to fine streger :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih, hvor er det da spændende, søde! :o :loveshower :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh hvor spændende :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svarene, er lige vågnet og havde åbenbart glemt alt om det, for har lige været på toilet uden en test - bye bye morgenurin! :(

Tilgengæld ingen spor af blod her til morgen = positivt tegn! :yay Tror jeg tager en test næste gang jeg skal tisse... :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svarene, er lige vågnet og havde åbenbart glemt alt om det, for har lige været på toilet uden en test - bye bye morgenurin! :(

Tilgengæld ingen spor af blod her til morgen = positivt tegn! :yay Tror jeg tager en test næste gang jeg skal tisse... :whistling

Kan slet ikke forstå du kunne glemme det :D Held og lykke :goodluck Glæder mig til en opdatering senere :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan slet ikke forstå du kunne glemme det :D Held og lykke :goodluck Glæder mig til en opdatering senere :)

:ditto (vi andre kunne huske det :lolhit)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto (vi andre kunne huske det :lolhit)

Jeg var heller ikke stolt af mig selv ;)

Men det siger vist bare noget om hvor meget det fylder i mig - lillebror kommer når han kommer, mere travlt har vi heller ikke :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var heller ikke stolt af mig selv ;)

Men det siger vist bare noget om hvor meget det fylder i mig - lillebror kommer når han kommer, mere travlt har vi heller ikke :)

Bare det var mig der kunne have det sådan når vi kommer dertil, men det ved jeg bare jeg ikke kan <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bare det var mig der kunne have det sådan når vi kommer dertil, men det ved jeg bare jeg ikke kan <_<

Jeg har også haft lidt svært ved det, da jeg RIGTIG gerne ville have der var MAX tre år mellem dem. Og så er vi jo ved at have travlt (testede positivt med Erica i starten af oktober) Men det har jeg på en eller anden måde fået slippet (hvilken betydning har det om der er knap tre år eller godt tre år mellem dem?!?) så nu slapper jeg mere af omkring det igen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også haft lidt svært ved det, da jeg RIGTIG gerne ville have der var MAX tre år mellem dem. Og så er vi jo ved at have travlt (testede positivt med Erica i starten af oktober) Men det har jeg på en eller anden måde fået slippet (hvilken betydning har det om der er knap tre år eller godt tre år mellem dem?!?) så nu slapper jeg mere af omkring det igen :)

Dejligt du tager det så afslappet, men Ihh hvor er det spændende!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:( Ingen ekstra fødselsdagsgave :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv! :kram2 slet ingen chancer for du kan teste positiv senere?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv! :kram2 slet ingen chancer for du kan teste positiv senere?

Jo en lille chance, er på cd30 i dag, men har lange uregelmæssige cyklusser så håbet er ikke 100% slukket, tester dog tidligst om en uge hvis mens ikke er kommet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv! :( Men du har endnu ikke fået mens?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv! :( Men du har endnu ikke fået mens?

Nope. Men forventer at få den i løbet af ugen, selvom det aldrig er til at sige men min krop <_<

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER