Besvaret January 6, 2017 2 hours ago, MorHanne said: Ja. Kender tanken. Sådan har vi det også. Tanken om at være 4 og en baby i huset er noget vi allesammen gerne vil have. Men vi må klø på og lidt mere end normalt. Hihi ja, vi må knokle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2017 Jeg tror aldrig, jeg får ægløsning i denne cyklus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2017 Hvad gør i for at blive gravide? Jeg ved at man kan tage vitaminer. Jeg har bare et problem. Jeg kan ikke klare at spise det i pilleform. Jeg ved ikke hvorfor... Er der noget man kan gøre ved det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2017 Det er normalt nok både at være nervøs for ikke at være gravid OG (lidt) nervøs for at være det, ikk'? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2017 2 hours ago, J og D said: har du fået mens? Næh.. Men jeg tror heller ikke at jeg har haft ægløsning endnu... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2017 10 hours ago, J og D said: Årh hvor længe er det siden din SA startede? Den startede den 28. November Men jeg har en klar fornemmelse af at min pcos er tilbage pga udeblivende mens samt oppustethed, forstoppelse, humørsvingninger og uren hud.. Så jeg er så småt ved at forberede mig på at det nok kommer til at kræve hjælp igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2017 Arg hvor er jeg utålmodig lige for tiden.. Ved ikke om jeg har haft æl endnu, det er jo noget rod.. Uanset hvad er der længe til testdag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2017 On 8. jan. 2017 at 11:26 AM, FruLJ said: Arg hvor er jeg utålmodig lige for tiden.. Ved ikke om jeg har haft æl endnu, det er jo noget rod.. Uanset hvad er der længe til testdag! Det er da super træls! Hvornår har du testdag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2017 3 hours ago, KatGSH said: Det er da super træls! Hvornår har du testdag? Måske den 19.. synes jo der er længe til, men endnu længere når man ikke ved om jeg blot er på endnu en laaang cyklus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2017 Det her er femte cyklus, mega sen æl, og jeg tror slet ikke på, det bliver til noget denne gang heller. Jeg er så træt af det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2017 19 minutes ago, Fru.Mor said: Det her er femte cyklus, mega sen æl, og jeg tror slet ikke på, det bliver til noget denne gang heller. Jeg er så træt af det ih hvor er det noget møg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2017 Hej med jer Jeg har nu været igennem en del behandlinger, senest en blasto frys, alle negative. Lige nu overvejer vi, om vi skal have lavet en ERA test. Er der nogle herinde, som har nogle erfaringer med det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2017 1 hour ago, Stephi-moren said: ih hvor er det noget møg Det er noget pisselort! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2017 1 hour ago, Fru.Mor said: Det her er femte cyklus, mega sen æl, og jeg tror slet ikke på, det bliver til noget denne gang heller. Jeg er så træt af det Det er så frustrerende når ens krop bare ikke vil som man selv vil!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2017 3 minutes ago, FruLJ said: Det er så frustrerende når ens krop bare ikke vil som man selv vil!! Ja! Og jeg forstår det ikke. Jeg har haft bioer 4 eller 5 gange. Og igen i søndags kunne jeg tage en svagt positiv test, men det giver ingen mening, når jeg først har æl nu... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2017 46 minutes ago, Fru.Mor said: Ja! Og jeg forstår det ikke. Jeg har haft bioer 4 eller 5 gange. Og igen i søndags kunne jeg tage en svagt positiv test, men det giver ingen mening, når jeg først har æl nu... Tænkte på om du egentlig har været ved læge grundet alle de bioer? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2017 22 minutes ago, FruLJ said: Tænkte på om du egentlig har været ved læge grundet alle de bioer? Nej Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2017 20 minutes ago, Fru.Mor said: Nej Det var heller ikke på nogen måde for at presse på, og du skal jo kun gøre det du har behov for! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2017 50 minutes ago, FruLJ said: Det var heller ikke på nogen måde for at presse på, og du skal jo kun gøre det du har behov for! Hvis jeg ikke var så overvægtig, havde jeg gjort det. Jeg er bare bange for, jeg bare får at vide, at detskyldes min vægt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2017 10 minutes ago, Fru.Mor said: Hvis jeg ikke var så overvægtig, havde jeg gjort det. Jeg er bare bange for, jeg bare får at vide, at detskyldes min vægt Uanset hvad så fortjener du da at få den hjælp du har brug for. Hvordan var det nu med din første graviditet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2017 Well CD 5 eller 7 idag sådan cirka...Hold nu op der er længe til forventet æl... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2017 6 minutes ago, girly1988 said: Well CD 5 eller 7 idag sådan cirka...Hold nu op der er længe til forventet æl... Sender hermed en masse tålmodighed! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2017 24 minutes ago, FruLJ said: Uanset hvad så fortjener du da at få den hjælp du har brug for. Hvordan var det nu med din første graviditet? Jeg blev gravid i fjerde cyklus og havde aldrig en bio eller andet. Jeg tror, jeg ringer til lægen i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2017 1 minute ago, Fru.Mor said: Jeg blev gravid i fjerde cyklus og havde aldrig en bio eller andet. Jeg tror, jeg ringer til lægen i morgen Det synes jeg lyder som en rigtig god idé, også selvom jeg godt ved , at det er svært! Stort kram til dig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2017 8 minutes ago, FruLJ said: Det synes jeg lyder som en rigtig god idé, også selvom jeg godt ved , at det er svært! Stort kram til dig! Tak skal du have Del dette indlæg Link to post Share on other sites