MLSB

Cyklus efter SA i 6+

3 indlæg i dette emne

Hej alle :)

Jeg ved ikke helt om dette indlæg hører til her, men nu prøver jeg lykken...

Jeg havde i sidste uge en SA, hvor jeg var 6+. Aborten blev bekræftet ved en vaginal scanning hos en gynækolog i lørdags og han rådede os til at give kroppen 1-2 cyklusser før vi begyndte at prøve igen. Men vi (jeg) vil altså gerne i gang NU :) Men jeg er lidt i tvivl om min cyklus efter aborten - hvis jeg regner med at første blødningsdag ved aborten er som første menstruationsdag, så er der størst chance her til nytår ;) Har I nogle erfaringer, som I vil dele med mig?

Kram fra Maria

Del dette indlæg

Hej!

Allerførst et :kram2 Jeg havde selv en SA sidst i maj 7+4.

Lægen på gyn sagde til os, at vi gerne måtte begynde igen med det samme, hvis vi var klar. Hun sagde, at den eneste grund til at de nogle gange anbefalede at man ventede, var så det var nemmere at regne termin.

Vi regnede med SA som alm. mens og regnede ud fra det, men min cyklus var noget længere den første gang. Men hvis i nu har regelmæssig sex, skulle der jo være god mulighed for at ramme det gyldne tidspunkt.

:goodluck og :kram2 herfra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Allerførst et :kram2 Jeg havde selv en SA sidst i maj 7+4.

Lægen på gyn sagde til os, at vi gerne måtte begynde igen med det samme, hvis vi var klar. Hun sagde, at den eneste grund til at de nogle gange anbefalede at man ventede, var så det var nemmere at regne termin.

Vi regnede med SA som alm. mens og regnede ud fra det, men min cyklus var noget længere den første gang. Men hvis i nu har regelmæssig sex, skulle der jo være god mulighed for at ramme det gyldne tidspunkt.

:goodluck og :kram2 herfra

Tak for dit svar :)

Jeg tror også bare, at vi ser, hvad der sker og lykkes det hurtigt igen, er det jo bare dejligt :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER