Oprettet December 26, 2012 Jeg melder mig forsigtig som den første i september 2013 terminen . Håber snart at få nogen at følges med :-) er 4+2 idag .. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2012 Stort tillykke... mon ikke der kommer flere og følger trop :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2012 Tak skal I have :wub håber virkelig jeg får lov at blive her ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2012 det er bare så fedt - endnu engang tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 det er bare så fedt - endnu engang tillykke :) Tusind tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Tillykke! :D Vildt at september-gruppen allerede er åbnet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2012 Nå jamen jeg er også med ;) Fedt vi er to allerede! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 Og mig ... Åh de små høstbabyer :hjerte Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 Skønt så er vi allerede 3 ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 Tillykke til jer alle sammen :loveshower det er jo helt fantastisk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 og tillykke til dig frøken - og velkommen til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 og tillykke til dig frøken - og velkommen til :) Tak - det er bare helt vildt at det kunne lykkedes så hurtigt....men afventer lige weekendens komme og gåen før armene ryger helt op i luften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2013 Tillykke :) for et år siden var det mig der forsigtigt meldte mig I september termin :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2013 LDM - så passer din status forhåbentlig ikke længere? :-P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2013 Tillykke til alle jer :loveshower Lidt vildt at denne gruppe allerede er åbnet :) September er en skøn mdr, har den dejligste pige fra sept 06 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2013 Jeg er nyt medlem og har termin i September (08/09/13) Glæder mig til at følge jer :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2013 Jeg melder mig også .. er ny her inde, glæder mig til at følge jer andre .. som jeg kan regne det ud har jeg termin 9/9-13.. har en lille pige på 16 måneder .. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2013 Ihh velkommen til jer også :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 LDM - så passer din status forhåbentlig ikke længere? :-P Ha ha, nej, jeg er kun på fra mobilen, så det havde jeg ikke lige opdaget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Tillykke til jer alle. Ville elske at kunne melde mig herinde om en uges tid. Vi får se :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Tillykke til jer alle. Ville elske at kunne melde mig herinde om en uges tid. Vi får se :) Det krydser jeg fingre for :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Det krydser jeg fingre for :yay Tak søde Linda. Håber. September vil være helt perfekt men må jo vente og se... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Tak søde Linda. Håber. September vil være helt perfekt men må jo vente og se... Ja er sikker på september babyer er skønne !! Jeg håber snart jeg ikke er så bekymret mere om den bliver der eller ej :-( overvejer en tidlig scanning inden jeg får lavet vandre journal for har ikke de vilde symptomer endnu og sidst havde jeg en slem kvalme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Så vil jeg også melde mig til her :) har regnet mig frem til at min termin er den 9/9. Tror stadig ikke helt jeg har forstået at det lykkes, men prøver at glæde mig alligevel.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Ja er sikker på september babyer er skønne !! Jeg håber snart jeg ikke er så bekymret mere om den bliver der eller ej :-( overvejer en tidlig scanning inden jeg får lavet vandre journal for har ikke de vilde symptomer endnu og sidst havde jeg en slem kvalme Det er fordi det er en pige denne gang ;) he he. Ja lige så skønne som februar børn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites