Stbaby

Endomondo

6 indlæg i dette emne

Er der nogen herinde der bruger endomondo?

Jeg brugte det selv meget i sommer og skal til at bruge det igen. Synes det er super at kunne se ens ture, tid, mv - og at andre kan se en og holde en i ørene (eller lave en konkurrence om først til f.eks. 50 km gang) er dejligt motiverende.

I kan bare søge på Stikan - så finder i (vist) mig så vi kan blive venner og holde hinanden i ørene :)

Del dette indlæg

Hva' er det for noget? :huh

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er et program som du kan bruge på din mobil eller gps (eller bare på computeren).

Jeg bruger min mobil og sætter den f.eks. til gang og så registrer den min hastighed, min rute (tegner ind på et kort) og højden (går jeg op eller ned af bakke) - man kan vist også sætte pulsur til.

Derudover kan man få den til at vise hvilke musik man hører og folk hjemme på nettet kan sende peptalk til en.

Og folk kan så følge en mens man er afsted (eller se det senere)

Ved gps og computer skal man selv taste ind (det har jeg ikke prøvet)

Man kan også lave challenges mellem venner. F,eks. hvem går først 50 km, eller hvem cykler flest km på en måned, hvem forbrænder først 20.000 kj osv. osv.

Det er gratis og findes på endomondo.com :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men klart sjovest hvis man har net på sin mobil? (hvilket jeg ikke har)

Må bestemt se det an :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger det normalt, men min nye telefon har en fejl så det trådløse net ikke duer :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm nu har jeg da prøvet og oprette en lille skjult profil.. så må vi se om jeg kan få noget ud af det.. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER