dhg

Hvorfor har mændt så ondt af sig selv..???

25 indlæg i dette emne

Hvorfor har mænd så ondt af sig selv når de er syg..??

Jeg har min mand hjemme idag, fordi han ikke har det godt, han er da lidt var og hoster, men det er da også det.

Han kan bare ingen ting selv.

Det må bare være så slemt at være mandn når man er syg.

Del dette indlæg

Ja sådan kan mænd oftest være... Men jeg skal love dig for der er en grund til min mand ikke kan noget selv... :( Han er ekstrem varm og har mega feber... Puuh :(

Bliver helt ked...

MEN kender det som du beskriver - det er vel sådan når han har tømmermænd.. og SÅ bliver jeg bare irriteret... lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

He he. Her i huset er det mig der er mand når der er sygdom ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha, ja de kan være ret ynkelige!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jah det undre også mig, men det er nok bare en mandeting :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror bare det er en gen fejl som knytter sig til det mandlige køn ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå det er mig der er syg her hjemme, så sørger jeg også for at Magnus kommer i børnehave og hjem igen.

Ja da jeg var syg for 14 dage siden, så fik jeg også orden vasketøj og fik lavet aftensmad til Martin og Magnus her hjemme.

Martin kan bare ikke noget, håber godt nok ikke at Magnus aver det fra Martin.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror du har ret Camilla, i at det er en gen fejl ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå det er mig der er syg her hjemme, så sørger jeg også for at Magnus kommer i børnehave og hjem igen.

Ja da jeg var syg for 14 dage siden, så fik jeg også orden vasketøj og fik lavet aftensmad til Martin og Magnus her hjemme.

Martin kan bare ikke noget, håber godt nok ikke at Magnus aver det fra Martin.

sådan en mand har jeg også

han går så bare i seng og sover når han er syg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan er min kæreste også... <_< Han bliver TOTALT ynkelig... Det er faktisk helt kært... :kuller Men det må han ikke vide!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

sådan en mand har jeg også

han går så bare i seng og sover når han er syg

Hvis Martin så bare ville gå i seng, lige nu sidder han op og sover.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand er også en pyllerrøv ud over grænser... mega irriterende... <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg synes faktisk det er hyggeligt min mand er sådan.. normalt er han jo virkelig MAND og der er intet jeg kan hjælpe ham med.. jo selvfølgelig ting som vaske hans tøj, lave mad til ham og alt andet husligt.. men han er mand og intet tager på ham.. så synes faktisk det hyggeligt at han sjældent bukker sammen og jeg kan varte ham op og virkelig vise omsorg på en helt anden måde... :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan en mand har jeg også....total ynkeligt :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har manden liggende på 3 døgn med mega høj feber... Kan godt forstå han er lidt pyldret... :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand mener at der findes en speciel type influenza som kun rammer mænd, og den er meget værre end den kvinder kan få. :lolhit

Og er han bare meget mere syg end jeg nogensinde kan forestille mig. Og derfor kan han ikke klare at hjælpe med noget som helst og kun sidde og ynke i sofaen.

Kram

Rikke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror bare det er en gen fejl som knytter sig til det mandlige køn ;)

:sc

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg synes faktisk det er hyggeligt min mand er sådan.. normalt er han jo virkelig MAND og der er intet jeg kan hjælpe ham med.. jo selvfølgelig ting som vaske hans tøj, lave mad til ham og alt andet husligt.. men han er mand og intet tager på ham.. så synes faktisk det hyggeligt at han sjældent bukker sammen og jeg kan varte ham op og virkelig vise omsorg på en helt anden måde... :kuller

Sådan er min mand for det meste også, der skal virkelig meget til at han bukker under og ligger sig syg.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har faktisk sådan en mand derhjemme i dag.. og jeg GLÆDER mig til at komme hjem og putte ham under tæpper og dyner.. komme med the.. lave mad og servere det for ham... putte ekstra pude ind under benene.. kysse og ae ham..

Der er da intet bedre :loveshower Mit lille pus

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har faktisk sådan en mand derhjemme i dag.. og jeg GLÆDER mig til at komme hjem og putte ham under tæpper og dyner.. komme med the.. lave mad og servere det for ham... putte ekstra pude ind under benene.. kysse og ae ham..

Der er da intet bedre :loveshower Mit lille pus

LIGE sådan der har jeg det os... Har os haft ham til lægen idag... og som den gode kon holdte jeg ham i hånden og fik ham sikkert over vejen...

Puttede ham hjem under dynen - lavede varm the..og nu er han igen faldet i søvn... ELSKER den mand :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg ved ikke hvorfor det er sådan. I følge min mand, er det fordi de føler smerte på et HELT andet plan. At han ikke har feber betyder bare, at han har en ANDEN form for feber, som SLET ikke kan måles. ¨

Synes faktisk at det "værste" er, at han ikke alene ikke kan noget selv, men at der også kræves en MASSE "nååååårh" og "hvor er det syyyyyynd skatter" :box

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg ved ikke hvorfor det er sådan. I følge min mand, er det fordi de føler smerte på et HELT andet plan. At han ikke har feber betyder bare, at han har en ANDEN form for feber, som SLET ikke kan måles. ¨

Synes faktisk at det "værste" er, at han ikke alene ikke kan noget selv, men at der også kræves en MASSE "nååååårh" og "hvor er det syyyyyynd skatter" :box

Så er det da godt det ikker er ham der skal føde :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op den er være end den var i går.

Fik Martin til at ringe til lægen i dag, de ville ikke se ham, men de kunne give han noget hostesaft.

Det har jeg så været på apoteket (stav selv) efter, og han syndes at det hjælper efter han har fået 1x 10 ml.

Det Martin så ikke ved er at ALT hostesaft er udsolgt så hende på apoteket fandt noget andet saft til ham, som er i mod halsbrand :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik Martin til at ringe til lægen i dag, de ville ikke se ham, men de kunne give han noget hostesaft.

Det har jeg så været på apoteket (stav selv) efter, og han syndes at det hjælper efter han har fået 1x 10 ml.

Det Martin så ikke ved er at ALT hostesaft er udsolgt så hende på apoteket fandt noget andet saft til ham, som er i mod halsbrand :lolhit

:lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

:haha :haha Så kan han læ'r det :haha :haha

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER