Oprettet December 23, 2012 Kære søde BK piger (og Martin) Vil bare lige ønske jer glædelig jul. Jeg har været aktiv på BK i ca et år nu og det har virkelig været et dejlig og begivenhedsrigt år hvor jeg er blevet beriget med det dyrebareste min skønne Mie. Men jeg er også blevet beriget med mange gode bekendtskaber og en masse fantastiske veninder. Tak for mit første år på BK, det bliver ikke det sidste. Tak for råd, vejledning, trøst, gode diskussioner og delt glæde! Alt det bedste til jer og jeres og de bedste ønsker til dem der stadig kæmper, håber det næste år byder på masser af struttende maver! Kram Majs og Mie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2012 Glædelig jul til jer alle og som Maja siger - tak for et fantastisk forum med dejlige mennesker fulde af gode råd, hjælp og trøst når der er brug for det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2012 Også glædelig jul her fra :jul5: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2012 Glædelig jul til jer alle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2012 En rigtig glædelig jul til alle :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2012 Ønsker jer alle en rigtig glædelig jul :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2012 Glædelig jul til jer alle fra mig og lillemanden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2012 Glædelig jul skal det også lyde her fra :jul3: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2012 I lige måde søde Majs :kiss Og glædelig jul og tusind tak for et skønt BK-år til alle jer andre også! :kiss :kram2 :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2012 ja rigtig glædelig jul til alle Del dette indlæg Link to post Share on other sites