Oprettet December 23, 2012 Og jeg glæder mig råmeget til næsten det hele... Her i starten bare til at kunne fremtrylle den positive test. Jeg tester i uge 1... Jubi hvis jeg er heldig får vi lavet en her i julen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2012 Velkommen til... Håber at det hele går hurtigt for dig og du står med 2 streger først i det nye år... :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2012 Taaark jeg er top spændt :wee: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Velkommen til og held og lykke med det hele :-) krydser fingre for positiv test i uge 1 :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Velkommen til. Og held og lykke med pb. Vh Lene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Uh uh uh .... Km lige i tanke om nytåret.... Tror jeg laver super optimisten og satser på at jeg kan fremtrylle en positiv test på mandag når jeg burde være 3+2...for det kunne jeg med babyboy sidst. Meeeen det er ret optimistisk for vi har har kun haft et reelt skud uden beskyttelse lige dagen efter beregnet Æl... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2012 Man har jo lov at håbe ;) Og ét skud er jo nogle gange nok. Rigtig meget held og lykke herfra, og velkommen til! Del dette indlæg Link to post Share on other sites