Sofiee

Duniduo/voksi - hvor meget tøj??

7 indlæg i dette emne

Vi har lige købt en uld DuniDuo til Lucas, da han efterhånden ikk kan være i liften mere, men jeg er godt nok i tvivl om hvor meget tøj jeg skal give ham på når han skal sove udenfor i sin DuniDuo?? :unsure

Han er en forholdvis varm dreng, og i liften plejer han at have en fleecedragt og uld elefanthue på, men er i tvivl om om han skal have det samme på i Duni'en, eller om det er alt for meget?

Håber nogen kan hjælpe :)

Del dette indlæg

Anna har uld-elefanthue, strømpebukser (eller i hvert fald bare et lag alm. bukser), strømper, langærmet body, langærmet trøje, farmors hjemmestrikkede bomuldstrøje og små uldluffer på, når det er så koldt som nu. Er det bare 10 grader, har hun bare ben :)

Men prøv dig lidt frem - det er jo også forskelligt hvor meget de har brug for :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

lucas har en langærmet body, uld hue, luffer og strømper med bare ben eller strømpebukser hvis der er minus grader, og nogle gange har han os et lille strikket halstørklæde på og han er fin varm når han kommer op

Del dette indlæg

Annonce ♥

Leah har et lag tøj på, elefanthue og strik luffer. Når det er frost får hun en strik trøje på, for så syns jeg der er for lidt på skuldrene. Og jeg har kun oplevet hun er kold på hænderne, for hun gør hvad hun kan for at 'møfle' vanterne af ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Karla har en fleecedragt på med luffer i og hætte. Når hun skal ud at sove tager jeg bukserne af (medmindre det er sådan nogle tynde nogle) og kommer hende i dragten. Når det er koldt, får hun også en strikhue på under hætten :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lise sover ude i sin voksi med ulddyne - hun har alm. bukser og strømper på, en langærmet body og trøje udover. Hvis der er minusgrader eller lige derover, så får hun også en hue og vanter på.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Filippa har langærmet body, en vatteret jakke (sådan en vamset en i to lag), strømpebukser og hue+vanter på. Hun er altid dejlig varm, så vi tager altid bukser og bluse af, ellers bliver hun for varm.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER