Miss_matilde

BK er det BEDSTE fora...

38 indlæg i dette emne

nåååhr en sød tanke med den halskæde :loveshower :loveshower

og enig her er godt at være, selvom jeg ikke er så aktiv.

ikke så aktiv, men alligevel har du over 300 beskeder herinde på 3 mdr... så er man altså aktiv herinde :)

Del dette indlæg

Hvor bliver man glad af, at læse sådan en tråd! :) :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower :bk :bk :bk :bk :bk :bk :bk :bk :bk :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

ikke så aktiv, men alligevel har du over 300 beskeder herinde på 3 mdr... så er man altså aktiv herinde :)

hmmm er man ? :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er det :-)

Dejligt at "se" dig her også!

Ilm du... hyggeligt du fandt herind :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stinna: Du har helt ret i at der er en rigtig god stemning herinde..Hvor er det i øvrig en rigtig fin kæde du har fået dig..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en dejlig tråd det gør mig virkelig bare glad glad glad helt inderst inde at vide, at vi har noget helt specielt herinde.

Og til dig der har sendt halskæden til Christina: Hvor er det bare fantastisk sødt af dig.

Og til Christina: Jeg håber også ligesom resten af BK, at det snart er jeres tur. Nu har vi jo efterhånden kendt hinanden meget længe (Christina har jo engang været superbruger på Bryllupsklar i flere år), og jeg ved, hvor hårdt I har kæmpet for det her. Må 2011 være lykkens år for jer :kram2 :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en dejlig tråd det gør mig virkelig bare glad glad glad helt inderst inde at vide, at vi har noget helt specielt herinde.

Og til dig der har sendt halskæden til Christina: Hvor er det bare fantastisk sødt af dig.

Og til Christina: Jeg håber også ligesom resten af BK, at det snart er jeres tur. Nu har vi jo efterhånden kendt hinanden meget længe (Christina har jo engang været superbruger på Bryllupsklar i flere år), og jeg ved, hvor hårdt I har kæmpet for det her. Må 2011 være lykkens år for jer :kram2 :kram2

:biglove I er noget helt særligt Ki & Martin...

Og det gør jo bare at det hele er så rart, og trygt herinde ^_^ TAAAAK!

:wub Det er simpelthen så sødt af jer at heppe på os og ønske det for os. Det betyder rigtig meget :biglove

Håber i alle får ret - og at jeg i 2011 kan oprette en GRAVIDITETS tråd.. :blush I wish...

:kram2 Til jer ALLE sammen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nåååårh :kuller Stinna jeg ELSKER din nye bk status... :loveshower

Egentlig er der jo ikke så meget sødt i at sende en brugt slidt halskæde :lol Men så troende jeg er, er jeg jo sikker på det var denne halskæde købt for kærlighed der bragte Nadja til os og som nu bringer en lille guldklump til jer :kiss

2011 er Stinnamusens år!!! :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Egentlig er der jo ikke så meget sødt i at sende en brugt slidt halskæde :lol Men så troende jeg er, er jeg jo sikker på det var denne halskæde købt for kærlighed der bragte Nadja til os og som nu bringer en lille guldklump til jer :kiss

Jeg synes simpelthen det er en fantastisk sød tænke Sandie :loveshower

Er sikker på der må være held ved den :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er sikker på der nok skal være held ved den halskæde :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nåååårh :kuller Stinna jeg ELSKER din nye bk status... :loveshowerEgentlig er der jo ikke så meget sødt i at sende en brugt slidt halskæde :lol Men så troende jeg er, er jeg jo sikker på det var denne halskæde købt for kærlighed der bragte Nadja til os og som nu bringer en lille guldklump til jer :kiss2011 er Stinnamusens år!!! :biglove

Man skal jo være optimistisk... Og TRO på det.. og det gøt jeg af hele mit hjerte...

Mener på ingen måde jeg er så dårligt et menneske at jeg ikke fortjener og blive mor..

Og JO du er fantastisk sød.. bare det at du tænker på mig - og ønsker det så meget for mig at du vil af med din fine halskæde.. <3

Jeg synes simpelthen det er en fantastisk sød tænke Sandie :loveshowerEr sikker på der må være held ved den :biglove

Er sikker på der nok skal være held ved den halskæde :)

En SMUUUK tanke.. og tror og håber på heldet er med den! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey Christina og jer andre. 1000 tak for de søde ord omkring os og BK :biglove

Super fedt at I bakker hinanden så meget op her på Babyklar. :)

Og og Vi krydser helt sikkert fingre for at der i 2011 bliver lagt en "mini Matilde" i ovnen.

Glade hilsner

Martin

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER