Oprettet December 20, 2012 Hejsa. Er der nogen herinde der kan svare mig på hvor længe der går fra en befrugtning sker til man kan tage en test som viser to streger? Har prøvet på at blive gravid siden marts, men de første 6 måneder havde jeg slet ikke mens :( og nu er den ret upålidelig. Nærmere pletblødning i ny og næ end en mens :S Så det er lidt svært at regne noget som helst ud... Tog en test i søndags, men den var negativ. Men har bare de sidste to dage virkelig haft ømme bryster/brystvorter. Men det er sikkert bare min krop der er ude på spillopper! Så tør ikke håbe noget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2012 Man siger normalt 14 dage efter befrugtning kan man teste positiv, men det er meget individuelt fra person til person. Nogen kan teste positiv tidligere, andre senere. Uden mens et halvt år og nu med pletblødnng hist og her ville jeg klart gå til lægen, for kunne være pco. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2012 Man siger normalt 14 dage efter befrugtning kan man teste positiv, men det er meget individuelt fra person til person. Nogen kan teste positiv tidligere, andre senere. Uden mens et halvt år og nu med pletblødnng hist og her ville jeg klart gå til lægen, for kunne være pco. Har været ved lægen. Det er vist p-pillerne der har fucket det lidt op sammenblandet med stress. Men havde ikke den bedste oplevelse hos den gyn jeg var til undersøgelse hos. Vil prøve at få en henvisning til en ny efter jul, medmindre der sker noget inden da. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2012 Har været ved lægen. Det er vist p-pillerne der har fucket det lidt op sammenblandet med stress. Men havde ikke den bedste oplevelse hos den gyn jeg var til undersøgelse hos. Vil prøve at få en henvisning til en ny efter jul, medmindre der sker noget inden da. :) Sikke noget. Det lyder fornuftigt at bede om en henvisning til en anden. Jeg glemmer aldrig min første tur til gynækolog som teen. Jeg følte, at jeg var blevet sendt til en slagter :wacko Det er vigtigt, at man er tryg i sådan en sammenhæng. Krydser fingre for, at du snart tester positiv :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites