Laustsen

Melder mig her under fanerne

9 indlæg i dette emne

Jeg skal skal skal tabe de sidste kg nu

Mit mål er at veje 55-56 kg ca

Jeg vejer nu 60,5

Jeg er 166 cm høj og lettere slasket <_< (tak børn)

Så det er ikke fordi det er så voldsomt, men det er umanerligt svært at smide dem når man samtidigt kæmper med et ikke eksisterende stofskifte, pga en autoimmun defekt der har ødelagt min thyreodea kirtel, så jeg får kunstigt tilført stofskifte hormoner resten af livet.

NÅ men masser af sund mad til mig, jeg skal til bryllup om 4 mdr og vil gerne se pæn ud i en pæn kjole der uden at ligne en højgravid HVAL

Det er især rumpen og maven jeg døjer med

Jeg ved godt at jeg ikke er mega overvægtig, og ja jeg har en normal BMI - men jeg har det ikke godt med den vægt jeg har nu, så bær over med ig hvis i tænker jeg har knald i låget, men mine ekstra kg sidder løst og grimt

Så - hep lige på mig og smid gerne meget lækre og ekstremt fedt fattige opskrifter på både hovedretter og grønt tilbehør tak :balloons

Mandag uge 1: 60,5 kg

Mandag uge 2: 60,1 kg

mandag uge 3:

Mandag uhe 4:

Mandag uge 5:

mandag uge 6:

Mandag uge 7:

Mandag uge 8:

Mandag uge 9:

Mandag uge 10:

Mandag uge 11:

Mandag uge 12:

Del dette indlæg

Velkommen til :)

Jeg er også røget under "normal" bmi nu men er i mit hoved og spejl langt fra normal bygning ;) Så det helt at være utilfreds selvom det er knap så mange kg man skal af med.. og de skide svære disse 5-10kg for den løse mave kræver så meget trænning..

Skal selv til bryllup så skal vi ikke lige aftale at vi bliver smækre lækre i sommerkjoler om 4-5mdr :)

:box

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også røget under "normal" bmi nu men er i mit hoved og spejl langt fra normal bygning ;) Så det helt at være utilfreds selvom det er knap så mange kg man skal af med.. og de skide svære disse 5-10kg for den løse mave kræver så meget trænning..

Skal selv til bryllup så skal vi ikke lige aftale at vi bliver smækre lækre i sommerkjoler om 4-5mdr :)

:box

DEAL

Kunne dæleme være rart at gå ud og købe en fin kjole, og vælge den man bedst kan lide istedet for den der dækker bedst muligt

Øj det er længe siden jeg har prøvet det

Del dette indlæg

Annonce ♥

velkommen til :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen, som du selv skriver er det tit sværest at smide de sidste 3-4 kg, men vi hepper på dig

:8:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER