Oprettet January 5, 2011 Hvis i dyrker nogen form for motion - altså et bevidst valg om at det er motion og ikke bare fordi der ikke kører nogen bus så du er tvunget til at cykle på arbejde, gør du det så fordi det er sjovt eller fordi det 'bør' man ift. ens sundhed? Hvis du skal prioritere følgende udsagn - i hvilken rækkefølge vil de så komme (vigtigst øverst): (er der nogen der ikke passer så udelad dem, lige som der også må komme andre årsager på) Det er sjovt Det er sundt ift, hjertekarsygdomme Jeg får mere energi Jeg taber mig Det er socialt / jeg møder nye mennesker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Det er sjovt jeg taber mig Jeg får mere energi Det er socialt / jeg møder nye mennesker Det er sundt ift, hjertekarsygdomme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Det er sundt ift, hjertekarsygdomme Jeg får mere energi Jeg taber mig Det er socialt / jeg møder nye mennesker Det er sjovt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Jeg får mere energi Det er sjovt Jeg taber mig Det er sundt ift, hjertekarsygdomme Det er socialt / jeg møder nye mennesker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Får mere energi Det er sund Det er sjovt jeg ved jeg gør noget godt for mig selv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Det er sundt Jeg fremmer et vægttab Jeg får god samvittighed. Del dette indlæg Link to post Share on other sites