MLSB

6+1 og blødning

29 indlæg i dette emne

Tak for alle jeres svar og jeres opmuntrende ord. Jeg var til scanning hos Gynækologen i går og der var svaret meget entydigt. Jeg har haft en spontan abort, desværre. :-(

Men vi var begge indstillet på det svar og selvom det da gør ondt, så er vi samtidig forholdsvis afklaret.

Det værste ved det hele har været egen læge der nærmest ikke har villet hjælpe. Det var først efter vi selv havde betalt en scanning, at vi meget modvilligt fik en henvisning til vaginal scanning. Det har virkelig føltes som at jeg ikke blev taget seriøst og især når jeg sagde det var første graviditet.

Men god jul til jer alle :-)

Sikke noget. :(

Jeg kan godt forstå frustrationen, men det lyder til, at I nåede at forberede jer på det værste og forhåbentlig er der snart gevinst igen :kram

Del dette indlæg

Tak for alle jeres svar og jeres opmuntrende ord. Jeg var til scanning hos Gynækologen i går og der var svaret meget entydigt. Jeg har haft en spontan abort, desværre. :-(

Men vi var begge indstillet på det svar og selvom det da gør ondt, så er vi samtidig forholdsvis afklaret.

Det værste ved det hele har været egen læge der nærmest ikke har villet hjælpe. Det var først efter vi selv havde betalt en scanning, at vi meget modvilligt fik en henvisning til vaginal scanning. Det har virkelig føltes som at jeg ikke blev taget seriøst og især når jeg sagde det var første graviditet.

Men god jul til jer alle :-)

"desværre" er det faktisk sådan for alle.

scanningerne er dyre, og de kan ikke rigtig bruge det til noget, eftersom man ikke kan stoppe en abort når det er så tidligt..

Efter man har fået vandrejournal i uge 8/9, får man som regel en scanning, da der kan være "rester" deroppe.. Men det er stadigvæk sjældent..

Jeg har selv oplevet to spontane aborter, og det er virkelig hårdt :(

Kram til jer, og held og lykke..

Del dette indlæg

Annonce ♥

"desværre" er det faktisk sådan for alle.

scanningerne er dyre, og de kan ikke rigtig bruge det til noget, eftersom man ikke kan stoppe en abort når det er så tidligt..

Efter man har fået vandrejournal i uge 8/9, får man som regel en scanning, da der kan være "rester" deroppe.. Men det er stadigvæk sjældent..

Jeg har selv oplevet to spontane aborter, og det er virkelig hårdt :(

Kram til jer, og held og lykke..

Jeg er helt indforstået med at der ikke kunne gøres noget for at forhindre aborten, men jeg synes det er umenneskeligt at bede en blødende gravid om at vente på svar i 2 uger. Lægen sendte mig til blodprøve før jul og en mellem jul og nytår, som jeg kunne få svar på 2.januar. Det virker helt hen i vejret efter min mening... Men jeg har også været uheldig at ramme jul og nytår hvor alle holder ferie.

Men nu må vi prøve igen :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke noget. :(

Jeg kan godt forstå frustrationen, men det lyder til, at I nåede at forberede jer på det værste og forhåbentlig er der snart gevinst igen :kram

Tak, vi håber stadig på at 2013 bliver året, hvor vi bliver forældre <3

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER