ki schou

Bikini i en svømmehal - ok eller no go?

32 indlæg i dette emne

Ha ha - jeg skrev +50 fordi han mente kvinder i alderen plus halvtreds :lol

Ja, det tænkte jeg nok :P men det må være +50 og + 80 :P

Del dette indlæg

Hvis man kommer i svømmehallen for at svømme er badedragten mest praktisk - svømmer man hurtigt har toppen det med at falde af.

Men er det bare en hyggesvømmehal med lidt plask og leg så er en bikini fin nok.

....med mindre man har krop som mig, hvor bikinien har det med at blive væk i dellefolderne. Så er det bedst med badedragt så man ikke skræmmer de andre gæster der tror man er nøgen ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok bikini er altså ok kan jeg se tak for svarene :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes det er sjovt som der er holdninger til ting ;)

Jeg kan personligt ikke se problemet i bikini og folk må gå i præcis hva de har lyst til for min skyld

Men som en anden skrev så har jeg heller ikke bikini på da det ville skræmme folk ;)

Og så kommer dobbelt moralen min mand har svømmet rigtig meget konkurence og der bruger man de der små undebukse tingester og de er da virkelig afskyelige så da vi skulle på bade ferie første gang sammen der havde han sjovt nok fået badebukser ( de små løse med ben ) i fødselsdags gave og de andre var forsvundet fra skuffen ;) aner ikke hva de blev af men tror måske jeg gav hunden skylden ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes det er sjovt som der er holdninger til ting ;)

Jeg kan personligt ikke se problemet i bikini og folk må gå i præcis hva de har lyst til for min skyld

Men som en anden skrev så har jeg heller ikke bikini på da det ville skræmme folk ;)

Og så kommer dobbelt moralen min mand har svømmet rigtig meget konkurence og der bruger man de der små undebukse tingester og de er da virkelig afskyelige så da vi skulle på bade ferie første gang sammen der havde han sjovt nok fået badebukser ( de små løse med ben ) i fødselsdags gave og de andre var forsvundet fra skuffen ;) aner ikke hva de blev af men tror måske jeg gav hunden skylden ;)

Haha, speedos. De er jo forbudt pga usexethed, så det er helt legalt at hunden havde ædt dem, hvis du spør mig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha, speedos. De er jo forbudt pga usexethed, så det er helt legalt at hunden havde ædt dem, hvis du spør mig.

Lige præsic der burde være en lov omkring dem

Yrk

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej men hvis bikinier var forbudt, så måtte jeg bade nøgen. Helt seriøst kan jeg ikke passe badedragter i længden. Jeg har MEGA lang overkrop (og korte ben, jeps jeg er SÅ HOT ;) ). Hvis jeg tager badedragt på er den ikke lang nok til at dække mine babser. Og egentligt er mig hade område slet ikke maven, men lårbasserne, så jeg er sådan en der har badenederdel på (ud over bikinien). De er altså gode.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER