nr3

Har I fortalt det til nogen?

11 indlæg i dette emne

Ja, altså af ren nysgerrighed: Har i fortalt det til nogen?

Vi har fortalt det til 2 vennepar, ellers ingen. Men det var kun fordi de vidste, at vi gerne ville have nr3. :baby1

Del dette indlæg

Ja, har både fortalt det til vores familier og to gode venner. Er ikke så god til det med hemmeligheder :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fortalt det til en veninde jeg besøgte for en uge siden. Regner med at resten får det af vide i løbet af juledagene. Kan ikke overskue at være sammen folk og bortforklare manglende rødvin/øl/snaps og champagne hen over jul, julefrokoster og nytår.... Jeg ville egentlig helst vente til jeg var over 8 uger henne, men sådan bliver det ikke...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har fortalt det til vore madklub som vi ses med hver uge - jeg har mega meget kvalme og kan kun spise nogle ting og drikker ikke vin så syntes det var nemmest at sige det .... også har vi fortalt det til min svigermor, da vi også ser hende ret tit, da hun hjælper os med de andre børn. Har tænkt os at sige det til resten af familien i julen, når vi ser dem.... hmm også skal jeg have sagt det på arbejdet, pga det jeg arbejder med ... - men har haft en MA i år, så er lidt tilbageholdende med at fortælle det til alt for mange, til efter NF. Men det er svært da jeg har mega meget kvalme og er træt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså vores forældre og min bror fik nyheden igår, og min veninde i lørdags....regner med nogle flere får det at vide her i juletiden og til nytår....arbejdet venter jeg med til jeg er længere henne med mindre jeg får det skidt osv...

Offentliggører ikke på facebook før vi har været til NF...for synes ikke hele "verden" skal vide noget endnu :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har fortalt det til begge par "bedsteforældre" simpelthen af den ene grund de viste vi prøvede og jeg har mistet før

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh jeg synes det er rigtig svært at få det fortalt.. Har fortalt det til to veninder (over SMS) og kunne ikke få mig selv til at tage telefonen de første mange dage efter da de ringede for at snakke om det.

Der har oven i købet været to helt oplagte situationer at fortælle mine forældre det i - de spurgte hver især om jeg var gravid (for sjov) da jeg havde lyst til ostepops og tomater hehe.. Men jeg klappede helt i og kunne ikke få mig selv til at sige det..

Kæresten har fortalt det til hans bror, som så har sagt det videre til sin kæreste. Måtte afvise at tage med dem ud at spise i weekenden, da jeg ikke kunne overskue at de vidste det..

Aner ikke hvorfor det skal være sådan en stor hemmelighed, i mit hoved?! :'(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen er du ikke over NF ?????

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvem spørger du, ildtiger? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi fortalte det til mine forældre og bror igår! :-) Er simpelthen så lettet og lykkelig! De blev SÅ glade.. Nu er det langt om længe blevet virkelighed!! :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var dig :-) men har lige været væk et stykke tid herinde fra....jeg mente at det kunne ikke være så svært at sige hvis du havde haft en god NF

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER