Oprettet December 16, 2012 Jeg er i totalt baby-humør ;) Så sidder og drømmer om navne til vi engang i fremtiden skal have en baby mere.. Vi er, sjovt nok, allerede enige om pigenavnet, men ikke drengenavnet! Og pigenavnet er også et blomsternavn... Men findes der drengenavne som er fra "Planteriget"?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2012 er Pil et pige eller drengenavn? Ask er også et bud. ellers er jeg idé forladt lige nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2012 er Pil et pige eller drengenavn? Ask er også et bud. ellers er jeg idé forladt lige nu Pil er vist et pigenavn.. Jeg har Ask og Birk.. Og Baldrian :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2012 Pil er vist et pigenavn.. Jeg har Ask og Birk.. Og Baldrian :wub Camille og Baldrian :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2012 Timian kan man vist også hedde som dreng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2012 Tjek evt denne tråd http://slyngebarn.amandur.dk/forum/archive/index.php/t-118826.html :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2012 Tjek evt denne tråd http://slyngebarn.am...p/t-118826.html :) Der er mange gode: Florian Urd Timian Eg Røllike Lynge Rod Carl Johan (er det ikke en svamp?) Aske Asker Oliver Hassel Mark Clement Basil Glen (ved ikke lige hvad der er botanisk over den) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2012 Der er mange gode: Florian Urd Timian Eg Røllike Lynge Rod Carl Johan (er det ikke en svamp?) Aske Asker Oliver Hassel Mark Clement Basil Glen (ved ikke lige hvad der er botanisk over den) Nemlig - kunne bare ikke lige overskue at skrive dem ind fra mobilen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2012 min dreng hedder tjørn:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2012 Anemone til en pige, men har ingen drenge navne der ikke er nævnt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Tjørn er sødt.. Vi har pigenavnet på plads :) Men nu må vi se, der får vist nogle år :P bare sjovt at tænke på... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Du må hellere gemme listen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Du må hellere gemme listen ;) Ja tror jeg også :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Clement... jeg læste det som cement :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites