Oprettet January 4, 2011 Martin.... dette har Stinna lige vist mig... er det dig der står bag...?? Men synes nu jeg så ser pisse godt ud hvis jeg var 45 år... men altså.. min passion at skovle sne... :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2011 ha hha ha ha det kan kun være gammelsmølf aka Martin, som kan være bag... Men det er skisme da humor :lol :lol :lol :lol Og nu sidder vi alle og tjekker vores profiler for evt. nye infooplysninger lavet af Martin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2011 :biglove Ja opdagede det jo da jeg snuste rundt... THi hi.. om som jeg siger søde Sandie.. du er sku for lækker ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 :lol :lol Det er sku godt fundet på :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 :numse Jeg tror sku' at det er Ki som har været på spil. Hun har faktisk lavet en hel del af de "løjer" som jeg har fået skylden for :) Men men nu får jeg gode idéer :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Hvad pokker.. er det dig Ki der har lavede nummer med os.. og så det bare stakkels Martin der får slag :box Det god stil ;) Åh nej, skulle aldrig have vist det så... bare glem det igen Martin :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 :numse Jeg tror sku' at det er Ki som har været på spil. Hun har faktisk lavet en hel del af de "løjer" som jeg har fået skylden for :) Men men nu får jeg gode idéer :lol jeg siger bare, tror på den... :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Nuuuuuj - altså han bliver bare ved og ved...... Piger I kan lige så godt lære det: Martin er ikke til at stole på hvad den slags angår ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 MARTIN.... Jeg bor sq da ikke i Ølby... hvis det skulle være noget ville jeg da hellere bo i Astiby .. :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Der er da vist nogen der har glemt, at pakke drillenissen væk på loftet, sammen med resten af julepynten!! :D Ølby :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 MARTIN.... Jeg bor sq da ikke i Ølby... hvis det skulle være noget ville jeg da hellere bo i Astiby .. :lol :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Ej jeg ELSKER helårs-nissen... Savnede den jo allerede ;):haha Ølby altså... Del dette indlæg Link to post Share on other sites