Oprettet December 13, 2012 Ja, jeg var jo ved lægen idag - mit lægehus vil gerne have de gravide ind i systemet så tidligt som muligt, selvom jeg egentlig synes det var lidt pjat... Nå, men hun tog blodprøve og lavede gyn. undersøgelse, og så skal jeg komme igen lige efter nytår for at få lavet doubletestprøven og vandrejournal. Nå ja og så fik jeg alle de der pjecer :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Kan godt forstå du synes det lidt pjattet. Især når du ikke fik lavet vandrejournal....så er det da lidt spild af tid. Sidst jeg var gravid lavede min læge ikke gynækologisk undersøgelse. Det er der vist mange der er gået bort fra. Så ville det bare være en tur ned og hente piecer :P Men der er nu alligevel noget specielt ved at det nu er officielt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Og ikke nok med det så ringede de lige og sagde, at blodprøven var mislykket, så jeg skal komme igen imorgen og få lavet en til :shooter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Hvordan kan en blodprøve være mislykket ???? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Tror laboratoriet havde lavet et eller andet forkert med den. Det har jeg prøvet før... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 nå okay ja jeg har ikke hørt om det før Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2013 Så fik jeg vandrejournal :rolleyes Håber brevet med indkaldelse til NF kommer hurtigt (læs næste uge!). Imorgen skal jeg til TS - er helt nervøs :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2013 held og lykke med TS i morgen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2013 Held og lykke i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites