Besvaret December 16, 2012 "It´s not that common, it doesn´t happen to everyone and it IS a big deal!" (Rachel ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2012 Eagllllllle (scrubs) I am the holiday armadillo (Ross) Ettusind ethundrede (de grønne slagtere) Eigil må gooooodt Så slog de mig, Bjarne...med en grøn cykelpumpe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2012 "Hvorfor står du derude i regnen Stella? Så gå dog hjem!" (Den eneste ene) har jeg brugt maaaaange gange :rolleyes Og så er jeg kæmpe fan af serien "Dexter" og hans søster Debra's beskidte mund! Jeg kan blive ved i en uendelighed af forskellige måder at bruge ordet f*ck på, men en af mine yndlings hun siger: "F*ck me in the ear!" (qouter hende dog kun i rette selskab, som kan tåle det :P) Også kæmpe Dexter fan her! Her er det dog versionen fuck me in both ears haha - men tror kun hun har brugt den en enkelt gang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2012 Også kæmpe Dexter fan her! Her er det dog versionen fuck me in both ears haha - men tror kun hun har brugt den en enkelt gang Haha den er også bare for god ja! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2012 Uh, og bjergkøbing grandprix: Næh, træk mig nu baglæns ind i fuglekassen Kom arbejdslyst og træng dig på, da skal du modstand finde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2012 av min arm fra matador bobbobbob ik fra the julekalender Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2012 Christian er begyndt at sige: HUMBUG! TIl alt.. (Fra dr's julekalender) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2012 Helved og patter jeg er den der er røget (Andersens julehemmelighed) Ej Svend, nu har du igen en pølse på hovedet (de grønne slagtere) Det' bår' dæjli (the julekalender) Jeg fik streeesss (Adams æbler) Fuck (og viser lillefinger ligesom brødrene bisp) Jamen så fuck fuck da (den eneste ene) Bare ærgerligt sonnyboy (den eneste ene) Hold nu kæft arvid (mener det er fra I Kina spiser de hunde) Jamen det er jo en Volvo vuk (sammen film som ovenfor eller er det 2'eren?) Vi er bare kokke (igen en af de to ovennævnte film). Du skulder mig penge franke (pusher) Mufasa - uhhhh sig det igen (løvernes konge) Jeg kan tale hvalsprog - sagt meget langsomt (find nemo) generelt kan vigør godt finde på at sige meget på hvalsprog :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 Uh, og bjergkøbing grandprix: Næh, træk mig nu baglæns ind i fuglekassen Kom arbejdslyst og træng dig på, da skal du modstand finde Haha - også en af mine favoritter! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Uh, og bjergkøbing grandprix: Næh, træk mig nu baglæns ind i fuglekassen Kom arbejdslyst og træng dig på, da skal du modstand finde "Der er noget pluttet ved det her!" "Øøh, pluttet? Hva pluttet for noget?" (Her hjemme har "plutte" været er kælenavn siden vi så den for mange år siden :D ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Find Nemo: Look, you're really cute, but I can't understand what you're saying. Overvejer om det skal op på lillepigens værelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2013 Find Nemo: Look, you're really cute, but I can't understand what you're saying. Overvejer om det skal op på lillepigens værelse Bare svømme, bare svømme, bare svømme svømme svømme Blev brugt en del da vi var på ferie og badede en del ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites