sivtop

Jeg mærker liv :D

11 indlæg i dette emne

Mærkede i søndags det første lillebitte "blop" hvor jeg ikke var i tvivl, har siden mærket lidt hvor jeg har tvivlet på om det var det. I går aftes fik jeg så hele tre små blopper... åh hvor er det bare helt fantastisk :D

Jeg har i mine andre graviditeter mærket tidligt liv, så har ligget og ventet hver eneste aften på de her blop, og nu er de her endelig... jubiii :) :D Nogle af jer andre der mærker noget :)

Del dette indlæg

Ihh Hvor dejligt! :D Jeg mærker også liv!! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Snyd jeg mærker ikke noget endnu

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, hvor skønt :loveshower

Jeg har ikke mærket så meget endnu, i hvert fald ikke noget overbevisende. Men fik også at vide at min moderkage sidder sådan, at jeg nok først mærker liv lidt senere.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt :-) Jeg mærker det ikke endu

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også mærket liv nogen enkelte gange :7himmel

I sidste graviditet mærkede jeg det først, da jeg var ca 21+... Så det er dejligt at mærke det så tidligt nu!

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg mærkede liv første gang nytårs aften, helt fantastisk dejligt

sidste gang mærkede jeg ikke ret meget liv, så er helt vildt over at jeg allerede kan mærke noget nu :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg mærker også liv nu, men der går laaaang tid imellem

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bare vi begynder at mærke til de små frø, det er fantastisk :wub Den sidste uge har jeg mærket hende hver dag... det er ubeskriveligt :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg mærkede liv i uge 14 i to dag, og så ikke mere indtil nytårsaften lige før midnat :loveshower Nu mærker jeg de to (eller i hvert fald den ene af dem) jævnligt men der går lang tid imellem...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror også, jeg mærker liv nu - der er nogle klare plop engang imellem, men kan virkelig godt nogle gange komme i tvivl om, hvorvidt det måske bare er mine tarme (dem har jeg jo ingen ide om hvor befinder sig nu, hvor det hele bliver rykket rundt, når livmoderen vokser).

Men er det liv, så er det skønt :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER