Oprettet January 4, 2011 Jeg har brug for sådan en tråd her til at gemme links og andet gøjl som min mand ikke gider have liggende i "foretrukne" :blush Jeg får min nye maskine i morgen og så der kommer der gang i syeriet igen! Jeg har købt mig den fantastiske Bernina Bernette 92C så der er rigeligt at give sig i kast med at lære :loveshower Jeg mangler basisbluser til Mille og Thea så det er noget af det første jeg skal have lavet og på dem kan jeg så øve mig i applikationer og smart symønstre samt skrive navn i nakken med maskinen så tøjet ikke forsvinder på mystisk vis og dukker op på andre børn!! Min veninde er gravid og jeg glæder mig helt vildt til at sy tøj til hende :)Vi har snakket lidt om hvad jeg synes man bruger meget og hvad der er til pynt så vi venter faktisk mest på at finde ud af om det er en pige eller en dreng men der går lige lidt tid endnu :) Jeg skal også have syet nye betræk til sofapuderne og min briopose skal min veninde nok overtage så den skal have nyt betræk da det andet er ved at være forvasket :) Efterhånden som jeg får det lavet kommer der billeder ind så I kan se og kommentere :) Billeder i #6 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2011 Tillykke med din tråd :) Glæder mig til at fine ud af hvilke ting du får kreeret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2011 Tak :) Jeg glæder mig helt ustyrligt til pakkepåosten kommer emd min maskine så jeg kan sætte mig til at sy :) Jeg er i fuld gang med at gøre klar til en vest som jeg skal lave til Alberte :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Så kommer der billeder af lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Så kommer der billeder af lidt :) Hue til Alberte: Jakke ti Alberte: 22´er bukser til Mille, mit første forsøg :) (foran) Bagpå: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Og Alberte i sin nye bluse: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Hvor er du dygtig :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Hvor er du dygtig :respekt Tak :kram2 Jeg er ved at udtænke nogen lommer til bukserne for det kunne være lidt fedt at lave med lommer så de kan have noget med sig også :) Det snakker de tit om når de har kjoler på at det mangler de.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2011 Så er der provianteret lidt iikea i dag med stof til lommer i bukserne og stof til bukser til Alberte :) det kribler for at lave noget men søndag med trætte og småsløje børn er bare ikke optimale forhold for at være kreativ men overvejer da om man så kunne stryge til stof og lave kantbånd uden at de synes det er for træls?? Jeg har købt rødfarvet stof til lommerne så jeg tænker at Thea skal have et par sort/sort 22' er buksernes rødternet tittekant og rødternede lommer? Det er enkelt men samtidig lige hendes farver :) jeg skal have købt noget sort Jersey til bluser og så skal jeg have lavet en applikation på den sorte bluse med noget rødternet stof men motivet er jeg ikke lige kommet frem til endnu... Og så er jeg tilmeldt musenfryds sykursus så jeg glæder mig meget til at se hvad hun kan hjælpe med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Nu må det navnebånd gerne snart komme!!! Har bestilt det her: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Hvor er det nogle fine ting, du har syet. :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Nu må det navnebånd gerne snart komme!!! Har bestilt det her: Hvor er det altså blevet flot :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2011 Hvor er det altså blevet flot :) Tak :) Det er kommet med posten i dag og det er bare riiiigtig fint :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2011 Albertes nye kjole Sikke et menageri for at følge en beskrivelse, det kunne have såret SÅ meget nemmere! Men så ved jeg til næste gang at det kan gøre nemmere :) Resultatet blev i det mindste i orden :)Er lavet med trykknapper da jeg HADER at lave knaphuller :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2011 EJ nogle flotte ting du har syet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2011 EJ nogle flotte ting du har syet :) Tak :loveshower Den sidste kjole skal Alberte have på i morgen og jeg kan næsten ikke vente med at give hende den på :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2011 Hvor er den bare fed den kjole, ja det hele faktisk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2011 Hvor er den bare fed den kjole, ja det hele faktisk :) Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites