Oprettet December 8, 2012 Hellow ladies.. Har i indkøbt en sele til jeres højstole? :babystol Hvor vigtige mener i at de er? Jeg tænker lidt at børnene er under opsyn når de sidder i stolene.? Jeg kan godt se at de kan komme slemt til skade hvis de skulle falde ud af dem, men er der ikke også tale om en ret kort periode, hvor der kunne være behov for den? ÆÆÆller er jeg helt gal på den? :huh Klem fra Pernille Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2012 Da jeg arbejdede i babysam anbefalede vi dem ikke. Kan ikke lige huske hvorfor, men tror det har noget at gøre med hvis den vælter kan barnet blive kvalt. Men er ikke sikker Ville ikke selv bruge sele, da jeg altid vil sidde med barnet, når de sidder i dem, og jeg tror det vil begrænse deres bevægelser, og derudover er jeg ikke meget for at fastspænde mit barn. Det skulle også gerne være en god oplevelse at sidde og spise, og det jeg tror altså en sele vil begrænse. Så hellere kile en pude ned i ryggen eller noget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2012 Har aldrig brugt sele og vil ikke gøre det. Han har fint lært at sidde pænt på stolen uden at være fastspændt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2012 Jeg brugte ikke sele til Freja, men fik sele til Liva da hun blev større, for hun ville bare ikke sidde stille. Hun kravlede op på bordet hele tiden, så vi ellers måtte sidde med en hånd på hende hele tiden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2012 Jeg regner ikke med at bruge sele i hoejstol... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 Herligt at høre! Det lader jeg så vær' med at investere! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 Heller ingen sele her :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites