Besvaret December 7, 2012 I min indkaldelse til NF stod det at jeg ville få tid til første jordemoder der. Så jeg vil først få tiden når jeg er 12+0. Har du fået tid til NF endnu? For synes da det er mærkeligt hvis du skal til jordemoder først, men ellers ville jeg da bare blive glad for at komme til tidligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2012 Jeg fik min indkaldelse til første jordemoderbesøg i sidste uge, og jeg skal afsted 15. januar 2013, hvor jeg er 14+3. Jeg mener at have læst, at det første besøg ligger mellem 13.-17. uge. Så derfor StineMR - jeg tror slet ikke, du skal bekymre dig ang. blodprøven. Det virker til at være helt normalt at blive indkaldt, når man er i 13. uge. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Jeg har lige fået en indkaldelse og skal til jordemoder første gang den 10. januar hvor jeg vil være 13+4. Havde ikke regnet med at det skulle være så tidligt, men det er jo dem der har indkaldt mig :rolleyes Skal til NF den 2. januar. KAN IKKE VENTE!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites