Little Miss

Hjælp til hækleopskrift

4 indlæg i dette emne

Hej tøser.

Jeg har lidt issues med en opskrift på rangler jeg lige har fundet. Forstår ikke det hun skriver under punkt 2 :help

http://lisesmanier.blogspot.dk/2011/08/diy-hklet-rangle.html

Hvis jeg laver 10 luftmasker i en kædering og derefter laver fastmasker vil der vel kun blive 10 fastmasker pr. omgang eller har jeg misforstået et eller andet. Forstår ikke når hun skriver - altså ikke ned i hver fastmaske. Hvad betyder det?

i mit hovede vil jeg skulle lave dobbelt fastmasker i nogle af dem?!?!!?

Hjælp

Del dette indlæg

Jeg læser det som du bruger det store hul til at lave de 14 masker.. Altså i stedet for at lave maskerne i lm.. Hvis du kigger godt på billedet, så ser det ud som om alle de 14 masker begynder i det store hul.. Giver det mening?

Og fed opskrift ellers - tror jeg da lige jeg må se om jeg kan hitte ud af :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det var også det jeg kom frem til lidt senere. Synes bare når man gør det sådan at alle maskerne ligger oveni hinanden - hvilket høhøst næste skridt lidt besværlig. Men må prøve mig frem :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke om du har fået lavet dem færdige. Men jeg snød altså lidt i opskriften og fortsatte bare ned i alle maskerne, så du fortsætter med det samme antal. Og det virkede rigtig fint. Man kan jo evt. starte med at lave flere hvis man synes den bliver for tynd.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER