nr3

Forsigtig tilmelding

12 indlæg i dette emne

Jeg melder mig forsigtigt på banen her. Har testet positivt siden i søndags, og det ser ud som om de bliver mere positive.

Havde dog en biokemisk i juli, så er lidt forsigtig. Det er 3. barn her og håber vildt det er sandt!!

Del dette indlæg

Jaaa, tillykke og velkommen i gruppen :loveshower

Det er jo lidt tidligt for os alle sammen, men vi må jo tro på det bedste :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen velkommen til jeg er også selv på den forsigtige side pga. 2 aborter og tillykke :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak og tillykke til jer også :glad

Det er nogle år siden jeg sidst var gravid, og da ville lægen først se mig i 9. uge, men denne gang ville de bare se mig hurtigst muligt for at få mig ind i systemet - så skal til lægen i næste uge.

Har I også fået den besked, hvis I altså har snakket med lægen allerede?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke ringet til lægen endnu, men det kunne da være jeg skulle få det gjort. Det er jo noget helt specielt at få lavet vandrejournal :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg prøvede i første omgang bare at bestille en tid via deres onlinebestillling, og da bad jeg om en tid i starten af januar, men så fik jeg mail fra dem om, at de ville have jeg skulle ringe fordi de var begyndt at ville have de gravide ind i systemet hurtigst muligt. Men kan godt være det bare er i det lægehus. Synes det virker meget tidligt at skulle til lægen 5+1 :blink Måske er det min alders skyld? Er 35 år.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er godt nok tidligt. Jeg er også 35 :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med den positive test :) Jeg har også testet positiv siden søndag. Ifølge egne beregninger er jeg 4+4, men lægen siger jeg er 5+0, da de altid regner med en 28-dages cyklus... Jeg skal til første lægebesøg i starten af januar, de ville ikke se mig før (spurgte dog heller ikke). Jeg havde en bio i april, så tør ikke tro på at den blive hvor den skal, før jeg er længere henne... Krydser dog fingre for os alle :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder næsten som mig. Jeg er 4+3 efter min cyklus, men hvis jeg skal regne med 28 dages cyklus er jeg 5+1.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak og tillykke til jer også :glad

Det er nogle år siden jeg sidst var gravid, og da ville lægen først se mig i 9. uge, men denne gang ville de bare se mig hurtigst muligt for at få mig ind i systemet - så skal til lægen i næste uge.

Har I også fået den besked, hvis I altså har snakket med lægen allerede?

Jeg fik ringet til lægen i dag, de vil først se mig efter nytår. Så du er vist bare heldig med din læge ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bare det nu ikke er spild af tid og bare klinikdamen der har taget fejl...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er 7 uger henne og skal til lægen i næste uge ... måske grundet jeg gerne vil på et andet sygehus end det vi hører til¨, så det skal der søges om!

Og Tillykke forresten :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER