Carcassonne

Afslutningen på Desperate Housewives

10 indlæg i dette emne

Hvad synes I om afslutningen på desperate housewives?

Del dette indlæg

Jeg har set ganske ganske få afsnit, men blev ski lidt nostalgisk alligevel!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes den var lidt fesen.... :'(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var faktisk liiiidt skuffet :unsure

Jeg har aldrig fulgt slavisk med, men med tanke på hvor vilde nogle afsnit der tidligere har været, så var det sgu lidt tamt, synes jeg.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det var okay :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det var godt, og var lidt følelses mæssigt påvirket af Lynetts tale :(

Synes det er ærgeligt at der ikke kommer flere afsnit, jeg ELSKER desperate housewives.

Del dette indlæg

Annonce ♥

ej jeg synes slutningen lagde op til starten på en ny serie :) jeg ville dog gerne havde set, hvordan det endte med Susan, og hendes børn. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes selv at det var en god afslutning, og godt at den viste hvad der sker fremad rettet. (er nu også 3. gang jeg ser afsnittet)

Synes det var godt med en rolig afslutning, så man ligesom fik lukket ned for alle tingene.

Som nogen siger så ligger den jo op til en ny serie, men ved jeg ikke rigtig om ville kunne give mening, eller om det bare er for at vise af gaden aldrig bliver kedelig :).

Men synd det slutter :) har set alle afsnit min. 2-3 gange, og elskede at alle som var døde står og vinker farvel til slut, og at man kan kende alle og den ligesom samler op :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Første gang jeg så den var jeg mega skuffet, syntes godt der kunne have været et twist af en eller anden art.

Anden gang var jeg ko forberedt på hvad der skete og syntes faktisk at det var en ok afslutning.

Jeg håber ikke at de bygger videre på den med nye, da det ville ødelægge serien fuldstændig efter min mening.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh, jeg fik ikke set det! Er der nogen, der vil spoile? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER