Besvaret December 27, 2012 Jer der har været til nf, har i ringet til lægen i forvejen og fået svaret på blodprøverne.. er har i bare fået det samlede svar til scanningen?? Man skal ikk ha noget svar fra lægen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2012 Super.. tænker nu heller ikke jeg har hverken hiv eller leverbetændelse.. - bare træls at sidde og manlge oplysninger ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2012 Tror at din læge ville ringe til dig, hvis det viste sig at du havde HIV. Men ring da til dem, hvis du gerne vil have svar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2012 Hahaha det håber jeg da såsandeligt at han ville ;) - jeg har ikke behov for svaret, var bare nysgerrig på om i havde fået svar på blodprøverne før nakkefoldsscanningen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Så er scanningen overstået, en lille fin, tyk og meget livlig baby. som drillede den rare mand der scannede, ved at dreje hovedet, så nakken blev gemt.. men det endte med en fin risiko vurdering på 1:1527. masser fostervand og flot næseben. så han sagde vi godt kunne sætte næsen op efter at få en fin sund baby til sommer.. terminen er flyttet en dag frem og hedder nu 3 juli.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites