casw

En forespørgsel om at teste sent positivt

8 indlæg i dette emne

Hej de damer - tak fordi I kigger ind :7himmel

Mit spørgsmål til Jer er, som der er nogle der sent har testet positive?!

Jeg er idag på cyklus dag 32 i min 2. cyklus efter SA og har ingen tegn på ÆL. Har ikke kunne lavet en positiv ÆL-test og min temperatur er heller ikke steget og begynder at undres. Vil jo være omkring uge 8 nu, hvis jeg var gravid (jeg har ikke testet). Jeg tog en test efter endt mens (som var meget kort, ca 3 dage med opstart og til slut) og den var negativ.

Sidste gang jeg testede positiv kom det som en meget stor overraskelse, fordi jeg havde haft min mens osv som jeg skulle. En dag fik jeg kraftige smerter og et par dage efter tog jeg en test, som var positiv! :o - Vi nåede aldrig at finde ud af hvor langt jeg var henne, for de kraftige smerter var desværre en abort.

Kunne godt tænke mig at høre om andre som testede sent positiv :rolleyes

Del dette indlæg

jeg har efter p-pille stop haft cyklus på 34-36 dage og her sidst kunne jeg teste da jeg var på dag 31 meget meget svag streg også lidt mere tydelig streg på dag 33 også ellers mere og mere positiv

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du er på dag 32 i din cyklus, hvordan mener du så, at du kan være ca. 8 uger henne hvis du er gravid?? :blink

Mht. til at teste positivt sent, så tror jeg ikke på, at der er nogen, som først kan lave positiv test 8+.

Man oplever en del herinde, som laver positive tests 3+ Jeg selv havde negativ test 3+6 og positiv test 4+1.

Del dette indlæg

Annonce ♥

JEg mener at jeg ville være gravid fra sidste cyklus af og og faktisk ikke er i 2. cyklus, men derimod gravid... Jeg ved det ikke, jeg er bare total forvirret :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og hvor langt mener du så du var henne da du testede negativt?

Jeg vil mene at man bør have den positive test når man runder de 5 uger, hvis der vel og mærke er noget :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej de damer - tak fordi I kigger ind :7himmel

Mit spørgsmål til Jer er, som der er nogle der sent har testet positive?!

Jeg er idag på cyklus dag 32 i min 2. cyklus efter SA og har ingen tegn på ÆL. Har ikke kunne lavet en positiv ÆL-test og min temperatur er heller ikke steget og begynder at undres. Vil jo være omkring uge 8 nu, hvis jeg var gravid (jeg har ikke testet). Jeg tog en test efter endt mens (som var meget kort, ca 3 dage med opstart og til slut) og den var negativ.

Sidste gang jeg testede positiv kom det som en meget stor overraskelse, fordi jeg havde haft min mens osv som jeg skulle. En dag fik jeg kraftige smerter og et par dage efter tog jeg en test, som var positiv! :o - Vi nåede aldrig at finde ud af hvor langt jeg var henne, for de kraftige smerter var desværre en abort.

Kunne godt tænke mig at høre om andre som testede sent positiv :rolleyes

Jeg har oplevet noget lignende og endda også på ca samme tidspunkt kan jeg se :o Jeg fandt ud af at jeg var gravid den 20. september på trods af blødning. Jeg var 7+?.. Få dage efter blev jeg scannet grundet større blødninger og smerter og det var så en SA. Jeg var også stensikker på, at jeg havde min mens i slutningen af August - jeg testede endda for at være helt sikker og der var ikke noget. Så blev også noget overrasket over en positiv test så sent... Jeg har altid haft regelmæssig mens, men har ikke haft ÆL i 1. cyklus efter SA'en. Jeg har først fået ÆL sent i 2. cyklus (den 20. november) og en uge efter fik jeg mens... :blink Så jeg går her og ved ikke om jeg nogensinde kan stole på min krop, om jeg har mens eller snyde-mens :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at høre at andre har oplevet det samme. Jeg testede også lige omkring mens ved graviditeten og testede negativ, så man bliver bare forvirret. Jeg havde så fint ÆL i sidste cyklus, den første efter SA, påvist både ved test og temperatur stigning.

Det jeg egentlig bare vil med indlægget er at høre om andre har oplevet at der gik længe før de kunne teste positiv. Jeg testede negativ omkring 18 dage efter ÆL.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og hvor langt mener du så du var henne da du testede negativt?

Jeg vil mene at man bør have den positive test når man runder de 5 uger, hvis der vel og mærke er noget :)

Det er meget individuelt hvor hurtig man begynder at danne hcg men du har helt sikkert ret med langt de fleste graviditeter:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER