Oprettet December 5, 2012 Hej Tøser Jeg har gået og ventet på min mens i ca en uge og tænkte endlig at den ikke var kommet fordi jeg har haft meget at se til :) så da jeg havde afleveret vores datter i børnehave. tog jeg en test... og se lige hvad den viser :loveshower :loveshower min mand ved det ikke endnu... det er nok den bedste overraskelse at kommet hjem til :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Tillykke :loveshower Det er så skønt at kunne producere to streger :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 ihh altså... Et kæmpe stort tillykke til dig!! Hvor er det da fantastisk.. Håber på at kunne gøre dig kunsten efter her i weekenden!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 ihh altså... Et kæmpe stort tillykke til dig!! Hvor er det da fantastisk.. Håber på at kunne gøre dig kunsten efter her i weekenden!! Tak tak.. tror også du får en lille julemirakel :jul7: i weekenden skal i hverfald nok krydse fingere for dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Tillykke :yay Tak :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites