Pumpkins

Fra vugge til tremmeseng

4 indlæg i dette emne

Gode råd søges :)

Nu er Karlas vugge ved at være for lille. Hun kan godt lide at rumstere rundt og brede sig ud, men det er der ikke plads til længere, så hun vågner efterhånden en del gange om natten, når hun sover i den. Sover hun hos mor og far er der ikke noget problem :rolleyes

Så nu må hun have sig en tremmeseng!

Hvis i ligger inde med nogle gode råd, både i forhold til hvilken tremmeseng det skal være, og hvordan vi bedst lærer hende, at det er det nye, lækre, fantastiske sted at sove, modtages de med kyshånd :lovebk

Del dette indlæg

Vi gjorde det i en lang periode, at hun lå i tremmesengen om dagen og legede. Bare mens jeg lige ordnede vasketøj eller sådan :) Så hun forbandt det med at være et trygt sted :)

Efter nogle dage på den måde, så begyndt hun at sove til middag i den.. Min Sp sagde det var vigtigt at overgangen til tremmeseng foregik om dagen, da det er der man "har overskud til at tage kampen" ;) Egentlig var det ret let..

Hun gik jo så fra lift til tremmeseng, så vi kom liften over i tremmesengen i starten :) Men da hun så skulle fra lften i tremmesengen, "forede" vi tremmesengen, med den pude vi brugte når hun fik flaske, den duftede af os. Samtidig smed jeg min trøje ned til hende, de første mange aftner :)

Det gik overraskende let..

Vi har bare en billig tremmeseng, og har så købt en helsemadras, som var lidt dyrere :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sophia siver stadig i liften, så har ikke lige nogle råd ift overgangen :)

Tænker bare at det er vigtigt at der er "lufthuller" i bunden af tremmesengen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi gjorde det i en lang periode, at hun lå i tremmesengen om dagen og legede. Bare mens jeg lige ordnede vasketøj eller sådan :) Så hun forbandt det med at være et trygt sted :)

Efter nogle dage på den måde, så begyndt hun at sove til middag i den.. Min Sp sagde det var vigtigt at overgangen til tremmeseng foregik om dagen, da det er der man "har overskud til at tage kampen" ;) Egentlig var det ret let..

Hun gik jo så fra lift til tremmeseng, så vi kom liften over i tremmesengen i starten :) Men da hun så skulle fra lften i tremmesengen, "forede" vi tremmesengen, med den pude vi brugte når hun fik flaske, den duftede af os. Samtidig smed jeg min trøje ned til hende, de første mange aftner :)

Det gik overraskende let..

Vi har bare en billig tremmeseng, og har så købt en helsemadras, som var lidt dyrere :)

Havde ikke lige tænkt over, at starte projektet med kun om dagen . Men det giver ret god mening :super

Sophia siver stadig i liften, så har ikke lige nogle råd ift overgangen :)

Tænker bare at det er vigtigt at der er "lufthuller" i bunden af tremmesengen

Det er helt klart også med i overvejelserne, at den skal være godt ventilleret :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER