Oprettet December 3, 2012 Hej i dejlige mødre.. Min lille pige er lige pludselig begyndt at have mindst 5 timer mellem amningerne i løbet af dagen, hun bliver sur hvis jeg prøver at amme før 5 timer.. Hun er pt. 11 uger gammel, og jeg har læst utallige steder på nettet at der ikke burde gå mere end 4 timer i mellem amningerne i dagtimerne.. -Hun virker ganske normal og glad.. Jeg synes heller ikke et der er den store ændring på bleskiftet, -dog lugter det lidt mere, og jeg synes også at farven er blevet mørkere... Tror i at det er ok? Er der nogen andre der har oplevet at amme så "lidt" ved 3 måneders alderen? Jeg ved ikke om jeg skal smile eller tude!? Tak for jeres inputs :jul1: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2012 Det gjorde Silke Elia også kan jeg fortælle. Kan det passe med hendes 12-ugers tiger? For når tigeren er på besøg hos os, spiser Silke Elia ikke særlig ofte og der kan gå mange timer imellem amningerne, så mine bryster er ved at sprænges. Så snart tigeren er væk, spiser hun normalt igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2012 Sådan en periode havde Sophia også. Synes bare ikke det var i forbindelse med en tiger. Sådan var det bare et stykke tid, men så lige pludselig spiste hun hyppigere igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2012 SKØØØØØØNT at høre... :D så slapper jeg helt af og nyder dejlige nætter og roligere dage! Tak... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2012 Det gjorde Silke Elia også kan jeg fortælle. Kan det passe med hendes 12-ugers tiger? For når tigeren er på besøg hos os, spiser Silke Elia ikke særlig ofte og der kan gå mange timer imellem amningerne, så mine bryster er ved at sprænges. Så snart tigeren er væk, spiser hun normalt igen :) Og ja det kan sagtens passe, hun er i hvert fald så småt igang med det... :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2012 Theodor er flaskebarn, men han er på samme måde i øjeblikket. Og de er jo lige gamle. Vi har lige talt om det her til aften, fordi han ikke spiser 1/6 af sin kropsvægt, men han er glad og vokser fint og både tisser og laver grønt som normalt, så mon ikke alt er vel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Herligt at høre Fister.. Livia er begyndt at spise oftere igen, og igår lavede hun lige et appetitspring... (man når ofte at bekymre sig over noget, der hurtigt efter ikke er der alligevel)! Del dette indlæg Link to post Share on other sites