ildtiger

Jag og smerter tidlig i gravidtiten

12 indlæg i dette emne

Hej

Jeg er ca 5+3 5+4 i dag efter sidste mens og har i dag haft simpelthen så mange jag, niv og smerter i underlivet er det normalt har andre oplevet det for jeg er ærligt talt bekrymret da sidst jeg havde de smerter her aboterede jeg :boo

Del dette indlæg

Jeg havde mange smerter i starten, du kan læse lidt om dem i starten af min tråd. De var ikke farlige men har aldrig oplevet så stor smerte før

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er bare ikke glad for dem :-(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kontakt lægen eller hospitalet. Det gjorde jeg og kom til scanning

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vagt lægen ville ikke gøre noget så ringer til egen læge i morgen tidlig

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også ondt i maven - jag og smerter... og det er ganske normalt i en graviditet.

Som jeg har læst og fået af vide.. så er det tarmene der kan "gi" sig mv. Plus du kan få forstoppelse.. Og ja i det hele taget skal din krop lige finde ud af den ikke skal mensturere - men nu er gravid :)

Kram herfra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også ondt i maven - jag og smerter... og det er ganske normalt i en graviditet.

Som jeg har læst og fået af vide.. så er det tarmene der kan "gi" sig mv. Plus du kan få forstoppelse.. Og ja i det hele taget skal din krop lige finde ud af den ikke skal mensturere - men nu er gravid :)

Kram herfra

Tak stinna håber også det bare er uskyldige smerter men jeg bliver bare så let bekymret pga min triste bagage

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har dem stadig. Det føles som mens smerte - og så kan det gøre decideret ONDT hvis jeg kommer til at nyse eller dreje mig på en speciel måde.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak stinna håber også det bare er uskyldige smerter men jeg bliver bare så let bekymret pga min triste bagage

Kender følelsen... bekymringerne... Men det er NU!!!! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg havde ondt i mange uger i starten, det stoppede først ved uge 9 tror jeg...det var voldsomme smerter, næsten kramper, skulle klemme min mands hånd nogle gange fordi det gjorde SÅ ondt!!!! Og jeg har idag en lille rask og sund pige i maven :bunny Håber lægen sender dig videre så du ved 100% at jeres lille spire er ok!

Del dette indlæg

Annonce ♥

fik taget ny blodprøve ved lægen så vi kunne se om mit HCG stadig steg som det skulle hun ville ikke sende mig videre da jeg skal til scanning fredag men fik taget en test ved hende og den var så positiv som den kunne være også ville hun også lige tjekke for evt. blærebetændelse for svar i morgen

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg havde ondt i mange uger i starten, det stoppede først ved uge 9 tror jeg...det var voldsomme smerter, næsten kramper, skulle klemme min mands hånd nogle gange fordi det gjorde SÅ ondt!!!! Og jeg har idag en lille rask og sund pige i maven :bunny Håber lægen sender dig videre så du ved 100% at jeres lille spire er ok!

ok min læge sagde også at det kunne være normalt og så længe jeg ikke blødte skulle jeg tage det roligt

Jeg har dem stadig. Det føles som mens smerte - og så kan det gøre decideret ONDT hvis jeg kommer til at nyse eller dreje mig på en speciel måde.

ja netop som mens smerter bare kun ved mig i den ene side :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER