Guest M's mor

Drømmeposen

6 indlæg i dette emne

Vi har en drømmepose som vi har købt brugt. Og jeg har ikke rigtig brugt den

Men nu her hvor jeg har puttet madison uden for så har jeg lagt hende i den

Men har sikkert givet hende for meget tøj på. Hun har strømpe bukser, body, så en fleecedragt, hue, vanter og futter og så har jeg puttet hende i drømmeposen med et lille tæppe over.

Tror i hun får det for varmt? Det skal siges at drømme posen er ikke lukket til ved hovedet for så vil hun ikke ligge der i. Og hun er så lang at hun ligger lidt længere oppe end hvor den slutter. Og jeg vil bare ikke have hun fryser.

Del dette indlæg

Camille sover altid i drømmepose.. Da det er mere koldt i dag, end det har været før har hun i dag:

Strømpebukser, body, en trøje også en fleecedragt på :) Så har hun tynde vanter, og en "hjelm" på :)

Vi lukker heller ikke den øverste, men hun har altid en stofble ved ansigtet, som jeg sørger for at ligge, så der ikke "kommer luft" ned :)

Til i dag, har vi bare smidt hende ud i den, i hendes almindelige tøj :)

Camille er et varmt barn, så det har selvfølgelig også en betydning :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har en fleecedragt med luffer i, og så havde jeg givet hende hue på også. Inden under havde hun langærmet body (uld/bomuld), tynde bukser og strømer.

Hun var dejligt lun, da jeg tog hende op, men ikke svedig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mmm det kommer jo an på.. Jeg prøver mig lidt frem med Leah i voksiposen. Indtil videre har det været nok med ét lag og hue & luffer. Hun er dejlig varm uden at være svedig når jeg tager hende op på nær hænderne ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mmm det kommer jo an på.. Jeg prøver mig lidt frem med Leah i voksiposen. Indtil videre har det været nok med ét lag og hue & luffer. Hun er dejlig varm uden at være svedig når jeg tager hende op på nær hænderne ;)

VOksien er også uld, så der skal de ikke have helt så meget tøj på..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes faktisk da jeg tog madison ind at hun var mere kold end hvis hun har flyverdragt, dyne og tæppe på.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER