Guest

en nattetråd

193 indlæg i dette emne

forhaabentlig godnat snart til dig saa :)

Er spaendt paa frøens sovehjerte er ikke sikker paa det tegner saa godt han holder allerede fest om natten I maven... Min mand er dybt forundret over hvordan jeg kan sove med saadan en vaskemaskine I maven : D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

...men det kan jeg jo saa heller ikke altid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

forhaabentlig godnat snart til dig saa :)

Er spaendt paa frøens sovehjerte er ikke sikker paa det tegner saa godt han holder allerede fest om natten I maven... Min mand er dybt forundret over hvordan jeg kan sove med saadan en vaskemaskine I maven : D

Haha! Det var min mand også :D

Tror ikke man kan sige, at fordi de var vågne om natten i maven at de er det når de kommer ud.. De kan vel også bumle lidt rundt i søvne?! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det Har jeg ogsaa laest mig til.

at deres rytme er anderledes fordi det jo altid er halvmoerkt hos dem. Men at han reagere paa at jeg er stille saadan "hey er du der spark" og naar JEG slapper af har jeg jo ogsaa mere ro til at maerke ham.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey nu er det jo naesten morgen, maaske man alligevel sku overveje at finde noget morgenmad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck it. Er staaet op. Godmorgen derude

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Der har været stille her i tråden længe nu.. :)

Min kære mand havde ikke lige fået lavet super bowl planer, så jeg er kommet til at sige ja til at sidde oppe og se det med ham.. GAB!!! :P Godt man er på barsel og kan sove længe. Manden derimod skal møde på arbejde 7.30..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gaaaab. Er træt men kan ikke sove :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ayah sover stadig ikke til natten og nu har hun også lige lavet en kæmpe bonus ble.

Mon hun sover indenfor en time? Optimistisk :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

melder mig i tråden for en stund...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dårlig vane Zoey har fået med at vågne kl 2 og ikke sove før 4. Og i dag sov hun ikk før 23 så mor er træt, gaaaab

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt trist at skrive i denne tråd, når det hverken er fordi jeg har baby eller natarbejde. Men mon ikke lillemanden bare prøver at lære mig at jeg skal være vågen om natten når han kommer ud? For jeg er virkelig ikke god til at sove om natten mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt trist at skrive i denne tråd, når det hverken er fordi jeg har baby eller natarbejde. Men mon ikke lillemanden bare prøver at lære mig at jeg skal være vågen om natten når han kommer ud? For jeg er virkelig ikke god til at sove om natten mere.

Sådan havde jeg det også i slutningen (de sidste 3 mdr) af graviditeten det er vist meget normal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger og venter på at Mie falder i søvn igen. Dumdidum...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih altså, så har jeg endelig en god nat, og så bliver jeg vækket kl 03:40 af min mands vækkeur - nu er han taget på arbejde og nu kan jeg ikke sove! Great

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke sove. Det gør ondt at ligge på den ene side, og på den anden får jeg åndedrætsbesvær. Hvem sagde at livet er nemt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER