Guest

en nattetråd

193 indlæg i dette emne

Yay for ar Ayah har sovet 6 timer og :yay for at manden er kommet ind i kampen...

God bedring :kram2

Jeg var også total forvirret da jeg så klokken og jeg tænkte at det kunne da ikke passe :o

Ja det er sørme dejligt at manden lige tog over, og så helt frivilligt :) nu vil jeg se om jeg kan få lidt søvn :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Elsker bare at vågne kl 4.30 til morgenfrisk baby der er sulten, en stor bonus ble helt op i nakken og en kat der brækker sig....<_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker bare at vågne kl 4.30 til morgenfrisk baby der er sulten, en stor bonus ble helt op i nakken og en kat der brækker sig....<_<

Lyder stramt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det nu nattetråden starter? Ligger og ammer, er spændt på hvornår næste gang er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Mie fået en flaske, tror hun har appetit spring, hun plejer at tage stræk på 7-10 timer efterfulgt af 3-5 timer, i dag er det 5 timer efterfulgt af 3 timer. Håber snart det er ovre. Jeg har stadig ondt i maven og frygter mere og mere underlivsbetændelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er også vågen. Har haft sovet hele dagen, og kan ikke sove nu. Men det er okay, for skal i nattevagt mandag.

De har lovet snestorm hos os i nat, men intet er kommet endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tiger gå hjem !!!! Begynder nu på 3. Uge sov med baby på armen :-S har rullet gardinerne fra så jeg i det mindste kunne se snestorm. Men der er sq ingen sne. Bare storm. Bah ikk sjovt at kigge på. Så sidder jeg og overvejer hvad jeg skal have på til barnedåb ved et vennepar om en uge.

Tænker sort silke Day tunika/kjole med strømpebukser. Brune støvler og måske et brunt taljebælre hvis jeg kan finde det Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"SOPHIA! Man skal sove kl 04! Ikke holde fest!"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"SOPHIA! Man skal sove kl 04! Ikke holde fest!"

Jeg syntes Mie og Sophia skal passe hinanden så deres mødre kan sove <_<

Ej Mie er lige faldet i søvn igen, hvis jeg er HELDIG sove hun til kl 6 halv 7 :goodluck men forventer ikke til mere end kl 5.30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og morgenkampen has begun! Fik til 5.25 og fået hende til at sove igen nu efter 15 min kamp! Please please please :goodluck lidt mere søvn tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes Mie og Sophia skal passe hinanden så deres mødre kan sove <_<

Ej Mie er lige faldet i søvn igen, hvis jeg er HELDIG sove hun til kl 6 halv 7 :goodluck men forventer ikke til mere end kl 5.30

Kan Mie og Sophia også passe hinanden i nat?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

andre, som er oppe i denne tidlige morgenstund???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep jeg er her :) jeg kan ikke sove da lille Ayah er lidt ulykkelig og små græder - min mand går rundt med hende men jeg vågner selvfølgelig af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan Mie og Sophia også passe hinanden i nat?

Troede det lige, men musen sover i mine arme igen efter en tør ble og en flaske. Nu skal jeg bare lige være sikker på hun sover dybt nok til at jeg kan ligge hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep jeg er her :) jeg kan ikke sove da lille Ayah er lidt ulykkelig og små græder - min mand går rundt med hende men jeg vågner selvfølgelig af det.
men dejligt at din mand står op. Her har jeg alle nætterne, men jeg ammer jo også så det kan ikke være anderledes, men synes godt nok det er lidt hårdt i nat, nu er det også 2. gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi skal til at have indført noget grød/grønsags frokost.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nogen, som er online og med på linjen i nat??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mon der er nogle online i løbet af natten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her igen.. Med en meget ulykkelig datter der græder og græder og intet virker :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er oppe og amme for 4. gang i nat.. er godt nok træt! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig oppe her - nu er jeg godt nok ved at miste tålmodgheden over for den dumme 37 ugers tiger. Hvorfor skal den sådan være efter Zoey om natten. Hun græder og klynker hele natten i gennem og er tydeligvis bange den lille pus.

Gå nu hjem tiger !!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er ved at bage chokoladekage :) så der er noget at hygge med senere i dag. Dog kan begge forme ikke være i ovnen samme tid, hvis de skal være i ovnen samme tid, så ville den ene skulle være helt i bunden og den anden helt i toppen, så må bage dem af to gange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er ved at bage chokoladekage :) så der er noget at hygge med senere i dag. Dog kan begge forme ikke være i ovnen samme tid, hvis de skal være i ovnen samme tid, så ville den ene skulle være helt i bunden og den anden helt i toppen, så må bage dem af to gange

Mums, chokoladekage :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg melder mig herinde igen i nat, har lavet alle pligterne og lidt til. Mangler bare at bage boller og lave kaffe/the til morgenmaden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER