Guest

en nattetråd

193 indlæg i dette emne

:zzz så er jeg her igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Også mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu blev det min tur til at nat amme. Og nu mener Simon at vi skal stå op. Han ligger og pludrer helt vildt inde i sin seng og griner. Det er jo bare dejligt han er glad, men jeg ville gerne sove bare lidt mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja her er stille på¨jobbet, men har en kammerat på facebook, som har brug for at snakke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gjorde vi dog før dit online fora? Men super dejligt når man nu er vågen. Forsat rigtig god nat. Simon har lige overgivet sig, så jeg vil også sove lidt mere.

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er kun 4. gang i nat jeg er oppe og amme.. øj hvor er jeg træt! <_< Og i morgen (eller i dag) står den på julefrokost med svigerfamilien - glæder mig, men ville godt nøj gerne have haft noget mere søvn inden, så jeg ikk kommer til at sidde og hænge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg skal ikk brokke mig, for jeg har den skønneste dreng der ligger og smiler i søvne i mine arme lige nu :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved manden kom fuld hjem fra julefrokost når der ligger et tøj spor fra hoved døren og ud på badeværelset :lolhit

Mie vågnede jeg gav hende flaske, hun faldt i søvn efter 40 ml, så går op og skifter hende, kommer ned igen, så laver hun en bonus ble, går op pusler igen og vil give det sidste i stuen hvorefter hun gylper ud over mig, puden, sofahynden og selvfølgelig sig selv fra top til tå. Behøver jeg fortælle at jeg har et stk meget vågen baby nu? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu vil jeg lukke min computer ned og pakke sammen, og så skrive rapport på natten :) vi snakkes ved i eftermiddag, når jeg står op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

melder mig i tråden. Er der nogen på linjen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm synes her er stille i aften...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo midt om natten søde du

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo midt om natten søde du

ja, men nogle dage er der mere gang i den om natten, end der er i nat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja, men nogle dage er der mere gang i den om natten, end der er i nat :)

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

glæder mig bare til klokken slår 7, og håber ikke det har eller vil sne meget til den tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sørme også vågen.. men indtil videre har det været den bedste nat i halvanden uge :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det nat eller morgen ? Haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så melder jeg mig ogsådet nattetråden.. Edith fik mad fra begge bryster fra 00-1 og har først meldt sig nu.. Håber hun kan nøjes med et nu, for vil gerne sove igen og gider ikke være ko hele natten..:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja jeg er her endnu, og har endda også fejet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg her også :) genial tråd, så føler man sig ikke så alene her i natten :)

Lille ayah ligger og sover lidt på min arm, hun ligger og smiler og griner i søvne :7himmel men hun har kun spist 65 ml så vil ikke ligge hende fra mig endnu for så er jeg sikker på at hun vågner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så er klokken kvart over 6, og det kan vel kaldes for morgen. Er der stadig nogle af natteravnene oppe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

yay godt initiativ... er dog inde i en periode med god søvn men så snart det vender melder jeg mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tjekker ind til sidste nattevagt i denne omgang. Så går der 7 dage inden jeg skal på skansen igen. Tror nu det bliver underligt ikke at skulle være her de næste par dage, men heldigvis har vi teammøde på onsdag, så jeg kan få mit fix af arbejdet...

Jeg sidder og niver mig selv i armen, over at jeg er så heldig at have dette skønne job. - Ja det er lidt kedeligt at være på arbejde om natten endnu, fordi vi ikke er fyldt op med unge. Men hvor er det fedt, at være med til at starte et nyt hus op, og sætte sit præg på det hele. I LOOOOVE IT, og det tager meget af min opmærksomhed, så dagene går hurtigere, og jeg ikke hele tiden har fokus på adoptionen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du er så glad for dit job Gitte, det betyder altså meget :yay

Hvad arbejder du egentlig med? Unge med psykisk lidelser eller? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER